آیا می دانستید که زه بغل خودرو پراید هم جزو آپشن ها محسوب می شود؟ +ویدئو

© AP Photo / Lee Jin-manآیا می دانستید که زه بغل خودرو پراید هم جزو آپشن ها محسوب می شود؟ +ویدئو
آیا می دانستید که زه بغل خودرو پراید هم جزو آپشن ها محسوب می شود؟ +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به تازگی "سایپا" در یک اقدام جدید، زه خودرو پراید را جزو آپشن محسوب کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، بعد از تحویل خودرو با باک خالی و عدم نصب ضبط و حذف جعبه ابزار، این بار نوبت به حذف زه‌های بغل خودروی پراید رسیده است. بر اساس آنچه که توسط کاربران ناراضی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود می توان مشاهده نمود که اخیرا شرکت "سایپا" زه‌های بغل خودروی پراید را دیگر نصب نمی کند و ان را جزو آپشن این خودرو به حساب آورده است.

 

بنابراین، در زمان تحویل خودرو به مشتری، مبلغ ۳۷ هزار تومان برای نصب آن به صورت جداگانه طلب می‌کند.

این مسئله شوخی های انتقادی زیادی را در شبکه های اجتماعی سبب شد.
به عنوان مثال، تصویری در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که داشبورد ماشین پراید را به صورت نیمه کاره به تصویر کشیده است و عبارت "داشبورد معمولی پراید" را در کنار آن نوشته است. در مقابل، داشبورد به اصطلاح "فول آپشن پراید" را که داشبورد کامل و معمولی است به تصویر کشیده است.
در اعتراض به این حرکت، یکی از مجریان صدا و سیما نیز شوخی انتقادی دیگری انجام داد. او در وسط برنامه کت و کمربند خود را درآورد و گفت که داشتن کت و کمربند توسط مجری آپشنی برای او محسوب می شود و اگر می خواهید مجری را با با کت و کمربند ببینید باید هزینه اضافه کنید.
بسیاری از کاربران به این حرکت سایپا انتقادهای بسیار جدی کردند. به گفته آنها این حرکت شرکت خودروسازی نه اخلاقی و نه منصفانه است. عده دیگر از کاربران نیز معتقدند که تا زمانی خریدارانی برای این دسته از محصولات باشد، خودروسازان می‌توانند بیشتر به مردم زور بگویند و حالات طبیعی بیشتری را به عنوان آپشن در اختیار مردم بگذارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала