جنجال بر سر واکسن "HPV" + ویدئو

© Fotolia / BillionPhotos.comجنجال بر سر واکسن "HPV" + ویدئو
جنجال بر سر واکسن HPV + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کشمکش ها بر سر مفید یا مضر بودن واکسن HPV ادامه دارد.

به گزارش اسپوتنیک، ماجرا از این قرار است که چندی پیش در تلویزیون ملی "ایران"، در برنامه "ماه عسل" بانویی به نام "یاسی اشکی" دعوت شده و از فواید واکسن HPV سخن گفت. او همچنین از مردم خواست که در تولید این واکسن مشارکت کنند و کمک های مالی خود را جهت ساخت این واکسن واریز کنند.

پس از آن هجمه ای به رسانه ملی و خانم اشکی وارد شد که این واکسن عقیم کننده است و عوارض بسیار زیادی دارد. همچنین در فضای مجازی گفته می شود که خانم اشکی به مبلغی برای سند ۲۰۳۰ متهم شد و کار او نیز توطئه ای در جهت منافع کشور "اسرائیل" که نابودی مسلمانان است، مطرح شد.

پس از آن وزیر بهداشت، تبلیغات علیه برنامه ماه عسل و این واکسن را در جهت مقاصد سیاسی عده ای خوانده که مخالف دولت هستند و از مردم خواست تا به تبلیغات علیه این واکسن توجهی نکنند.

او در حرف های خود به این مسئله اشاره کرد که سلامت مردم را به سیاست آلوده نکنید.
به گفته وزیر بهداشت در سراسر دنیا برای جلوگیری از بیماری از این واکسن استفاده می‌کنند و کمترین عارضه را برای استفاده کنندگان داراست.
بسیاری از کاربران به موافقت و مخالفت با این واکسن پرداختند. گروه سوم از کاربران آنها را تشویق کرده تا خود در مورد این واکسن تحقیق کنند و به نتیجه برسند و گوش به هر حرفی ندهند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала