تحریم تیم ملی فوتبال ایران توسط شرکت نایک

© Nikeتحریم بازیکنان فوتبال تیم ملی ایران توسط نایکی
تحریم بازیکنان فوتبال تیم ملی ایران توسط نایکی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت آمریکایی نایک بازیکنان تیم ملی ایران را تحریم و اعلام کرد که هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی ایران کفش‌های این شرکت را نخواهند پوشید.

به گزارش اسپوتنیک، شرکت آمریکایی نایک در حالی که کمتر از دوهفته به آغاز مسابقات جام جهانی روسیه باقی مانده است بازیکنان تیم ملی ایران را تحریم و اعلام کرده که هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران کفش‌های این شرکت را نخواهند پوشید.

قرار است در جام جهانی 2018 روسیه شرکت نایک کفش 60 درصد تمام بازیکنانی که به جام جهانی روسیه می‌روند را تامین کند که شامل تقریبا نیمی از اعضای تیم آلمان و اسپانیا و سه چهارم تیم روسیه می‌شود.

تنها استثنا تیم ایران است که بعد از خروج ترامپ از برجام با تحریم‌های جدید آمریکا مواجه شده است. شرکت نایکی گفته، هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی ایران کفش‌های این شرکت را نخواهند پوشید، در حالی که شرکت آدیداس همچنان قصد دارد پیراهن تیم ملی ایران را تامین کند.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم و 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала