تزیین موشک «سایوز-اف» با سمبل جام جهانی+عکس

© Sputnik / Vladimir Sergeevسمبل جام جهانی فوتبال 2018 روسیه
سمبل جام جهانی فوتبال 2018 روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
موشک روسی مزین به سمبل جام جهانی فوتبال 2018 شد.

به گزارش اسپوتنیک، سمبل جام جهانی فوتبال 2018 روی بدنه موشک «سایوز-اف گ»نقش بسته است که قرار است 6 ماه ژوئن سفینه «سایوز ام اس-90» حامل اکیپ فضایی را به ایستگاه بین المللی فضایی برساند.

سرگی پروکوپیف فضانورد روس، الکساندر گرست فضانورد آلمان و سرینا آئونیون فضانورد آمریکایی با سفینه سایوز به فضا پرواز خواهند کرد.

روی بدنه موشک بر زمینه آبی نقش و آرم تسخیر فضا، شمایل روسی و عشق به فوتبال رسم شده است.

گرست این عکس را در صفحه خود در توییتر به اشتراک گذاشت و از تیم آلمان پرسید:« نظرتان در باره  این نقش خودویژه روی موشک چیست؟»

قبلا نیز به مناسبت های مختلف و رویدادهای مهم موشک های روسی رنگ می شدند و سمبل های آن رویدادها روی بدنه موشک ها نقش می بست. به عنوان مثال، سمبل المپیک زمستانی سوچی روی بدنه موشک «سایوز-ت ام ا-11 ام» روسیه نقش بسته بود.

به مناسبت 55-مین سالگرد پرواز انسان به فضا نیز پرتره یوری گاگارین اولین فضانورد جهان به رنگ های آبی و سفید روی بدنه موشک «سایوز-اف گ» رسم شده بود که سفینه «سایوز ت ام ا-20 ام» را به فضا رساند.

 

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دنو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

در برنامه "مترو مسکو" راهنمای یافتن دو ورزشگاه "اسپارتاکوس" و "لوژنیکی" برای طرفداران فوتبال نصب گردید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وب سایت شهرداری مسکو ، در برنامه "مترو مسکو" راهنمای یافتن دو ورزشگاه "اسپارتاکوس" و "لوژنیکی" برای طرفداران فوتبال نصب گردید.

با استفاده از تلفن همراه و داشتن برنامه مترو مسکو شما می توانید به آسانی ورزشگاه های مسکو را پیدا کنید. در این چارچوب، راهنمای یافتن دو ورزشگاه "اسپارتاکوس" و "لوژنیکی" برای طرفداران فوتبال نصب گردید.

خدماتی چون اجاره دوچرخه در شهر، راحت ترین حمل و نقل، راهنمای سفر به مسکو در این برنامه نصب شده است.

گفتنی است، "نرم افزار موبایل" مترو مسکو  Moscow Metro —  "در میان اهالی مسکو و توریست ها بسیار محبوب است.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала