آیا بن سلمان وضعیت کشورش را کنترل می کند؟

© wikipedia / Sent via OTRSآیا بن سلمان وضعیت کشورش را کنترل می کند؟
آیا بن سلمان وضعیت کشورش را کنترل می کند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
واکنش کاربران توییتری به غیبت بن سلمان.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران توییتری به دستگیری فعالان سیاسی حقوق زنان در عربستان اشاره کردند و سپس سؤالاتی را درباره غیبت و عدم کنترل بن سلمان بر اوضاع کشورش مطرح کردند.

غیبت مشکوک محمد بن‌سلمان، آیا او مرده است؟ - اسپوتنیک ایران
غیبت مشکوک محمد بن‌سلمان، آیا او مرده است؟

کریستین اولریچسن @Dr_Ulrichsen از دیگر کاربران اینترنتی به قضیه غیبت محمد بن سلمان اشاره کرد و نوشت: " آیا محمد بن سلمان هنوز مسئولیت دارد؟ آیا کنترل قدرت را از دست داده است؟ او کجاست؟"

جرد نانمن استاد روابط بین‌الملل و مطالعات خلیج‌فارس در دانشگاه جرج تاون قطر در یک پیام توییتری در پاسخ به پیام دیوان به شبهات درباره عدم حضور ولیعهد عربستان اشاره کرد و نوشت: "سؤال خوبی است. چندین هفته است که او مشاهده نشده است-و تصاویری که اخیراً از وی با السیسی، محمد بن زاید و ملک حمد پخش شده است ممکن است به هر زمانی در سال گذشته اختصاص داشته باشد. وی در هیچ یک از مراسمات رمضان حضور نداشته است و این بسیار عجیب است".

یکی دیگر از کاربران توییتری به نام تئودور کاراسیک نیز درباره غیبت ولیعهد عربستان و بیانیه تند وزارت کشور عربستان نوشت: "به واسطه غیبت محمد بن سلمان، رخدادهای بزرگتری در جریان است. به لحن وزارت کشور (عربستان) توجه کنید".

یکی دیگر از کاربران نیز پیام مشابهی را منتشر کرد و در شبکه اجتماعی توییتر در پاسخ به اظهارات اولریچسن نوشت: "بسیار سؤالات مهمی مطرح کردی. چند روز است که هیچ خبری از او شنیده و مشاهده نشده است".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала