آخرین قطره خون آقای بازو طلایی +عکس

© Sputnik / Ilya Gorbunovآخرین قطره خون آقای بازو طلایی +عکس
آخرین قطره خون آقای بازو طلایی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قهرمان اهدای خون ملقب به آقای بازو طلایی برای آخرین بار خون خود را اهدا کرد.

به گزارش اسپوتنیک، "جیمز هریسون" فردی "استرالیالی" است که با آقای "بازو طلایی" مشهور است چرا که او خون خود را ۱۱۷۳ بار اهدا کرده است.
علت این کار او این است که خون او دارای "RH" منفی است که می توان از آن "آنتی دی ایمنوگلوبولین" تولید کرد. این ماده می‌تواند به زن باردار برای حفظ جنین خود کمک کند.

گفته شده است که حدود ۱۸ درصد مادران در استرالیا به "آنتی دی گلوبولین" نیازمند هستند. آقای بازو طلایی به حدود ۲ میلیون نفر از مادران کمک کرده است تا جنین خود را سالم به دنیا آورند. او در تمام طول عمر خود در ۶۳ سال گذشته، هر دو هفته یکبار روزهای جمعه به غیر از زمان هایی که در مسافرت بوده است، خون خود را اهدا کرده است اما به علت کهولت سن بیشتر از این نمی تواند اینکار را انجام دهد. او برای آخرین بار در سن ۸۱ سالگی خون خود را اهدا کرد.
بسیاری از کاربران با استقبال از این حرکت آقای هریسون، معتقدند که اینگونه افراد دنیا تبدیل به بهشت می کنند و وجودشان لازم است. به گفته این دسته از کاربران، انسانیت در چیزهای کوچکی مانند اینکار خلاصه می‌شود در صورتیکه ما خود را درگیر مسائل پیچیده می کنیم. بعضی از کاربران نیز معتقدند که اهدای خون هر دو هفته یکبار ممکن نیست و معمولا هر سه ماه یکبار این اتفاق می تواند بیفتد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала