پوتين: نيروهاى خارجى بايد سوريه را ترك كنند

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در دیدار با بشار اسد
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در دیدار با بشار اسد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروهای مسلح خارجی باید از سوریه خارج شوند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در دیدار با بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در سوچی گفت که در رابطه با موفقیت های ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم و آغاز فرایند سیاسی، نیروهای مسلح خارجی باید کشور سوریه را ترک کنند.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه در دیدار با بشار اسد گفت:«با توجه به موفقیت های چشمگیر ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم، با آغاز مرحله فعال تر و آغاز فرایند سیاسی و فاز فعال تر آن، نیروهای مسلح خارجی باید نیروهای خود را از کشور سوریه خارج سازند».

ولاديمير پوتين رئيس جمهور روسيه عصر امروز پنج شنبه 17 مى با بشار أسد رئيس جمهور سوريه در شهر سوچى ديدار كرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در دیدار با بشار اسد رئیس جمهور سوریه  در سوچی اعلام نمود که تروریست ها در نقاط کلیدی و مهم سوریه اسلحه را به زمین گذاشتند که باعث شد عملیات آنها در حومه دمشق قطع شود.

ولادیمیر پوتین همچنین متذکر شد که «اکنون، پس از این موفقیت های جنگی، بدون شک شرایط مکملی برای احیای فرایند سیاسی تمام عیار ایجاد شده است».

بشار اسد رئیس جمهور سوریه به پوتین گفت که دیدار کنونی امکان خوبی برای طراحی موضع مشترک در خصوص روند مذاکرات در آستانه و سوچی فراهم می کند.

 بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در سوچی گفت: «ثبات در سوریه بهتر می شود و درها را برای فرایند سیاسی می گشاید که ما چندی پیش آن را آغاز کردیم.  من همیشه گفته ام و اکنون  نیز یکبار دیگر تکرار می کنم که همیشه با کمال میل از فرایند سیاسی حمایت می کنیم که باید بموازات مبارزه با تروریسم جریان داشته باشد».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала