تصمیم ترامپ برای مسلح کردن معلمان مدارس

© REUTERS / Lucy Nicholson تصمیم ترامپ برای مسلح کردن معلمان مدارس
تصمیم ترامپ برای مسلح کردن معلمان مدارس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا باوجود تلاش برای سخت تر کردن قوانین سلاح، تاکید کرد که این قوانین را سخت تر نخواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا طی سخنرانی برای اعضای انجمن ملی اسلحه آمریکا گفت: قوانین مالکیت سلاح را سخت تر نخواهد کرد.
رئیس جمهوری آمریکا در حالی این سخن را مطرح می کند که پیش‌تر و بعد از حمله به دبیرستانی در فلوریدا گفته بود که با اعمال محدودیت هایی برای مالکیت سلاح موافق است.

در جلسه سالانه انجمن سلاح آمریکا ترامپ بار دیگر بر مسلح شدن معلم ها و افزایش امنیت مدارس برای جلوگیری از کشتارهای آینده تاکید کرد.

ترامپ همچنین در سخنانش به حمله تروریستی 13 نوامبر پاریس اشاره کرده و گفت: این حمله تروریستی که 130 کشته بر جای گذاشت می توانست تلفات کمتری داشته باشد اگر قربانیان یا دست کم تعدادی از آنها مسلح بودند.
ترامپ افزود: آنها به طور وحشیانه‌ای توسط گروه کوچکی از تروریست های مسلح کشته شدند. آنها زمان کافی داشتند که تک تک افراد را بکشند.
او همچنین در مقایسه های خود بریتانیا را مثال زد و گفت که در بریتانیا مردم به جای سلاح گرم، چاقو دارند و زخمی های ناشی از چاقو در لندن، بیمارستانی در این شهر را شبیه بیمارستانی در مناطق جنگی کرده است. دونالد ترامپ البته اسناد و مدارکی درباره چنین اتفاقی در لندن ارائه نکرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала