مارادونا بیکار شد

© AP Photo / Raad Adaylehمارادونا بیکار شد
مارادونا بیکار شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دیگو ماراودونا از سرمربیگری تیم فوتبال "الفجیره" امارات کناره گیری کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دیگو مارادونا ستاره آرژانتینی سابق دنیا پس از آنکه نتوانست تیم "الفجیره" امارات را راهی لیگ دسته یک این کشور کند، از مربی گری این تیم استعفا کرد.
مارادونا شب گذشته بعد از تساوی یک بر یک مقابل "خور" و از دست رفتن شانس صعود به دسته یک امارات، ترجیح داد از مقامش کنار ه گیری کند در حالیکه رسانه ها از اخراجش خبر دادند.
"ماتیاس مورلا" مدیر برنامه مارادونا در ابن باره گفت: بعد از بازی با خور، شانس صعود از دست رفت و دیگو به این نتیجه رسید که دیگر مسئولیتی در تیم نداشته باشد.
وی افزود:او تصمیمش را به اطلاع باشگاه رساند و این جدایی با پذیرش باشگاه همراه شد.دیگو برای آینده الفجیره آرزوی بهترین ها را کرد.
این اسطوره آرژانتینی در ماه مه سال 2017 مسئولیت فنی تیم "الفجیره" امارات را برعهده گرفت. او پیش از این هدایت تیم های "تکستیل ماندیو" و "راسینگ" آرژانتین، تیم ملی آرژانتین و همچنین تیم "الوصل" امارات را برعهده داشت.
در سال 1999 مارادونا به عنوان بهترین ورزشکار قرن بیستم در آرژانتین شناخته شد و در سال 2001 فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا او و پله اسطوره برزیلی فوتبال دنیا را به عنوان برترین بازیکنان تاریخ فوتبال معرفی کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала