ادامه افشاگری ها درباره روابط ترامپ با روسپی های روس

© AP Photo / Pablo Martinez Monsivaisادامه افشاگری ها درباره روابط ترامپ با روسپی های روس
ادامه افشاگری ها درباره روابط ترامپ با روسپی های روس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
با وجود آنکه رئیس جمهور امریکا بار ها منکر این واقعیت شده ، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در هشتم نوامبر 2013 پس از مراسم انتخاب" دختر شایسته جهان " شب را در هتلی در مسکو سپری نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از " بلومبرگ" اطلاعات به دست آمده از نشان می دهد که ترامپ در تاریخ 8 نوامبر با یک هواپیمای خصوصی متعلق به فیل روفین، شریک تجاری اش ، وارد مسکو شده است.
دیر وقت روز، در صفحه فیسبوک رستوران Nobu در مسکو،عکسی منتشر شد، که ترامپ را همراه با پسر آراز آقالاروف، سازمان دهنده این مسابقه زیبایی ، نشان می داد. پس از آن، به گفته بلومبرگ، رئيس جمهور فعلي آمريكا در جشن تولد آقالاروف حضور داشت.
مطالب 9 نوامبر، در فیس بوک و توییتر، نیز نشان می دهد که ترامپ، شب را در هتل ریتز کارلتون مسکو سپری نموده از آنجا راهی گشت و گذار به مسکو شده بود.
شب همان روز ترامپ در مسابقه ملکه زیبایی حضور یافت و دهم نوامبر دوباره راهی امریکا شد.
جیمز کومی رئیس سابق اف‌بی‌‌آی در کتابش که به عنوان پرفروش ترین کتاب سال اعلام شد، جزئیاتی را از ارتباط ترامپ با روسپی های مسکو فاش ساخته است.
او در بخشی از این کتاب، ریاست جمهوری دونالد ترامپ را همانند رهبری یک گروه اوباش توصیف کرده است که وفاداری شخصی را به قانون و حقیقت ترجیح داده می شود
کومی متذکر می شود که ترامپ بارها در صحبت با او از روابطش با فاحشه هایی صحبت کرد که گویا در زمان سفر رئیس جمهور آینده به مسکو اتفاق افتاده بود.
منظور رویدادهایی است که در باصطلاح «پرونده استیل» از آنها یاد شده است ـ مطالبی که توسط کریستوفر استیل افسر سابق اطلاعات بریتانیا در باره ترامپ تهیه شده بود. استیل که در کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون کار می کرد، اسنادی علیه ترامپ جمع آوری کرده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала