تیم ایران، اولین تیم در روسیه+عکس

© Sputnik / Vladimir Sergeevمسابقات جام جهانی در روسیه
مسابقات جام جهانی در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تیم فوتبال ایران 5 ژوئن وارد روسیه خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال ایران 5 ماه ژوئن برای شرکت در مسابقات جام جهانی وارد روسیه خواهد شد. بدین ترتیب تیم ایران قبل از دیگر تیم ها وارد روسیه خواهد شد.

شایان ذکر است که ورزشکاران ایران «باکوفکا» در حومه مسکو را برای سکونت خود انتخاب کردند که معمولا ورزشکاران تیم «لوکوموتیو» مسکو برای بازی ها، خود را در آنجا آماده می کنند.

تیم ایران در مرحله گروهی با تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش بازی خواهد کرد. مسابقات جام جهانی 14 ژوئیه در مسکو آغاز خواهد شد.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دنو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

در برنامه "مترو مسکو" راهنمای یافتن دو ورزشگاه "اسپارتاکوس" و "لوژنیکی" برای طرفداران فوتبال نصب گردید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وب سایت شهرداری مسکو ، در برنامه "مترو مسکو" راهنمای یافتن دو ورزشگاه "اسپارتاکوس" و "لوژنیکی" برای طرفداران فوتبال نصب گردید.

با استفاده از تلفن همراه و داشتن برنامه مترو مسکو شما می توانید به آسانی ورزشگاه های مسکو را پیدا کنید. در این چارچوب، راهنمای یافتن دو ورزشگاه "اسپارتاکوس" و "لوژنیکی" برای طرفداران فوتبال نصب گردید.

خدماتی چون اجاره دوچرخه در شهر، راحت ترین حمل و نقل، راهنمای سفر به مسکو در این برنامه نصب شده است.

گفتنی است، "نرم افزار موبایل" مترو مسکو  Moscow Metro —  "در میان اهالی مسکو و توریست ها بسیار محبوب است.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала