زندان های مخوف جیش الاسلام در دومای سوریه+عکس

© Sputnik / NOUR MOLHEMزندان های مخوف جیش الاسلام در دومای سوریه+عکس
زندان های مخوف جیش الاسلام در دومای سوریه+عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در شهر دوما واقع در غوطه شرقی، تروریست های " جیش الاسلام" بلافاصله چند زندان ساخته اند که در آنها هزاران نفر را زندانی کرده اند. مشهورترین آنها "التوبه" است.

ساکنین محلی به اسپوتنیک شرح دادند که نظامیان زندانیان را با قفل و زنجیر را دور شهر چرخانده اند. این کار برای مجازات آنها و همچنین تهیه فیلم تاثیر گذار و ترساندن ساکنین محلی بود. مردم می گویند که در زندان ها هم افراد غیر مسلح و هم شبه نظامیانی از دیگر گروهک ها که با آنها درگیر شده اند قرار دارند.
هر زندان خصوصیات ویژه خود را دارد. به نظر می رسد که "التوبه" برای کسانی ست که موفق شده اند طی مجازات و شکنجه دوام بیاورند. جلسات آموزشی و یادگیری قوانین شریعت و استانداردهای تروریست ها هم برگزار می شود. اگر زندانی بخواهد به گروهک بپیوندد او را به زندان " الکهف" می برند، جایی که کلاس های آموزشی و آماده سازی ویژه برگزار می گردد.

© Sputnik / NOUR MOLHEMزندان های مخوف جیش الاسلام در دومای سوریه
زندان های مخوف جیش الاسلام در دومای سوریه - اسپوتنیک ایران
زندان های مخوف جیش الاسلام در دومای سوریه


زندان البتون برای نظامیان ارتش سوریه و تروریست هایی از گروهک های دیگر است و بدان معناست که آنجا بیشتر شکنجه و کشتار صورت می گیرد. ساکنین شهر دوما شرح می دهند که " البتون" ، سلول های جداگانه در بین زندان التوبه است. زنان در زندان های السفینه و البوک نگهداری می شوند. منابع محلی می گویند که زندان البوک از 50 سلول تشکیل شده است.

© Sputnik / NOUR MOLHEMزندان های مخوف جیش الاسلام در دومای سوریه
زندان های مخوف جیش الاسلام در دومای سوریه - اسپوتنیک ایران
زندان های مخوف جیش الاسلام در دومای سوریه
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала