سردار سلامی: آغاز هر جنگی منجر به نابودی اسرائیل می شود

© AP Photo / IRIBسردار سلامی: آغاز هر جنگی منجر به نابودی اسرائیل می شود
سردار سلامی: آغاز هر جنگی منجر به نابودی اسرائیل می شود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جانشین فرمانده کل سپاه ایران گفت: اگر دشمن بخواهد بر این سرزمین اراده شومی کند، موشک ها شلیک خواهد شد تا هر دشمنی را به خاک مذلت بنشاند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه ایران گفت: دستها روی ماشه است و موشک ها آماده شلیک است، اگر دشمن بخواهد بر این سرزمین اراده شومی کند، موشک ها شلیک خواهد شد تا هر دشمنی را به خاک مذلت بنشاند. فرزندان ملت ایران در سرزمین های دور دست پنجه در پنجه سیاست های دشمن در شرق مدیترانه و در شمال دریای سرخ از عزت ملت دفاع می کنند.

سلامی ادامه داد: منافع حیاتی دشمنان را در هر نقطه ای که بخواهیم مورد هدف قرار می دهیم. دشمنان این حقایق را می دانند. آنها ما را تحریم اقتصادی کردند تا ملت ایران فلج شوند اما باز هم جوانان به صحنه آمدند و در حالی که دشمن ما را در تحریم های مختلف قرار داد و حتی جوانان و دانشمندان ما را ترور کرد ، پس از آن که کار آنها را متوقف کردیم، ایرانی را که دشمنان می خواستند فقیر، منعطف و تسلیم پذیر باشد به ایرانی تبدیل کردیم که هسته اتم را شکافت و ماهواره به فضا فرستاد.

جانشین فرمانده کل سپاه ایران خطاب به دولت اسرائیل گفت: ما شما را خوب می شناسیم و بسیار آسیب پذیر هستید و عمق و عقبه ندارید و به اندازه یک عملیات بیت المقدس ما هستید. شما راهی برای فرار ندارید، در دهان اژدها زندگی می کنید و جبهه مقاومت قدرتمند تر از گذشته است. دیده اید جبهه مقاومت وقتی با تکفیری ها می جنگد چگونه آنها را جارو می کند، شما هرگز از آنها قوی تر نیستید.

وی گفت: هر جنگی اتفاق بیافتد محو صهیونیستی ها را در پی خواهد داشت. نمی توانید دومینوی اشغال سرزمین وقتی سربازانتان فرار می کنند را تحمل کنید و راه فراری به جز ریختن به دریا ندارید. به پایگاه های هوایی تان اعتماد نکنید آنها زود از کار خواهند افتاد.

سلامی در پایان گفت: به آمریکا و انگلیس و فرانسه هم اعتماد نکنید آنها وقتی می رسند که شما دیگر نیستید مثل رسیدن یک آمبولانس برای یک جنازه ای که مرده است. مراقب رفتارتان باشید، محاسبات خطرناک نکنید و این گفته ما است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала