آنچه که باید به طور خلاصه برای پیشگیری از سرطان بدانیم +عکس

© Fotolia / Crevisآنچه که باید به طور خلاصه برای پیشگیری از سرطان بدانیم +عکس
آنچه که باید به طور خلاصه برای پیشگیری از سرطان بدانیم +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
راههایی وجود دارند که بسیار ساده می‌توانند برای پیشگیری از سرطان انجام شوند.

به گزارش اسپوتنیک، چکیده ای از کنفرانس پیشگیری از سرطان که در شهر "برلین آلمان" برگزار شده است، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که به صورت کاربردی و بسیار ساده روش هایی برای پیشگیری از سرطان را بیان می کند.

 

 

به گفته دکتر "جورج مایکل" اگر این روش ها را رعایت کنیم هرگز دچار سرطان نمی شویم.
به عنوان مثال عدم استفاده دوباره از روغن باقیمانده بعد از پخت و پز و عدم نوشیدن آبمیوه های گازدار مانند نوشابه و دلستر و همچنین عدم استفاده از مایکروفر می تواند تاثیر بسزایی در پیشگیری از سرطان داشته باشد. دوری از انجام ماموگرافی قبل از زایمان و دوری از پوشیدن از لباس تنگ و چسبان و همچنین دوری از مصرف مشروبات الکلی و گرم کردن مجدد غذاهای فریز شده باعث می شود تا کمتر دچار سرطان شوید. نگهداری آب آشامیدنی در بطری پلاستیکی و دوری از به کار بردن دئودورانت ها بعد از اصلاح بدن، می تواند در پیشگیری از سرطان کمک کننده باشد. همچنین مصرف عسل به جای شکر و استفاده از سبزیجات و همچنین پروتئین های گیاهی به جای گوشت و مرغ، از عوامل موثر در پیشگیری از سرطان است. مصرف یک لیوان آب صبح ها بعد از بیدار شدن و مصرف روزانه هویج به صورت خام یا پخته یا حتی به صورت آبمیوه، باعث می شود تا این بیماری به سراغ شما نیاید. کارهایی نیز وجود دارند که به صورت خاص تاکید شده تا از آنها دوری شود. برای مثال در لیوان یکبار مصرف پلاستیکی و یا مقوایی نباید چای نوشید. همچنین غذای گرم در ظروف پلاستیکی نباید سرو شود. عدم پاسخ به تماس های تلفنی همراه با گوش چپ، و همچنین رعایت فاصله زمانی خوردن شام با خوب که نباید کمتر از ۵ ساعت باشد، عدم استفاده از تلفن همراه هنگام ضعیف بودن باطری و دوری از مصرف آبجو و چای داغ و همچنین عدم دراز کشیدن بلافاصله بعد از خوردن غذا باعث می شود تا در جهت سلامت خود و پیشگیری از سرطان گام بردارید.
بسیاری از کاربران معتقدند که بعضی از این موارد را می‌دانستند اما بعضی از موارد برای آنها عجیب بوده است. به عنوان مثال، پاسخ به تماس های تلفنی با گوشت چپ از جمله این موارد بوده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала