اشتباه رسانه های آمریکای در انتشار خبر مرگ همسر بوش پدر

© AFP 2022 / Jerome Delayاشتباه رسانه های آمریکای در انتشار خبر مرگ همسر بوش پدر
اشتباه رسانه های آمریکای در انتشار خبر مرگ همسر بوش پدر - اسپوتنیک ایران
Telegram
شبکه تلویزیونی CBS آمریکا به اشتباه خبر مرگ همسر جورج بوش پدر را منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Miami Herald، این شبکه تلویزیونی در سایت خود به اشتباه خبر فوت "باربارا بوش" همسر جورج بوش پذر را منتشر کرد که پس از مدتی از سایت حذف شد.
روز یکشنبه "باربارا بوش" پس از چند روز بستری بودن در بیمارستان و عدم تغییر در وضعیت وی تصمیم گرفت به جای استفاده از روش های درمانی جدید، در کنار خانواده خود باشد.
رسانه های آمریکایی نوشتند که "بوش" در ماه ژانویه 2017 برای درمان برونشیت در بیمارستان بستری شده بود. او همچنین در سال 2009 تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала