چرا می گویند اگر ترشی نخوریم، یک چیزی می شویم؟ +عکس

© Sputnik / Alexander Kondratiuk /  مراجعه به بانک تصاویر چرا می گویند اگر ترشی نخوریم، یک چیزی می شویم؟ +عکس
چرا می گویند اگر ترشی نخوریم، یک چیزی می شویم؟ +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ضررهای خوردن ترشی بالغ بر هزار مورد می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا مطالبی در شبکه های اجتماعی در شمردن مضرات ترشی نشر پیدا کرده است و کاربران را تشویق می کند تا از این لحظه خوردن و درست کردن ترشی را کنار بگذارند. به گفته آنان انسان به وسیله درست کردن ترشی خواص مرکبات را به سم تبدیل می کند و وارد بدن خود می کند.

A post shared by ghebi31nn (@ghebi31nn) on Apr 10, 2018 at 12:57pm PDT

گفته شده است که خوردن ترشی زیاد باعث میشود تا بیماری های نظیر "ام اس"، "پارکینسون"، "زوال عقل" و "صرع" ایجاد شود. همچنین ترشی سرکه باعث می‌شود تا حنجره افراد نابود شود و همیشه خلط پشت حلق داشته باشند. سرکه صنعتی و ترشی باعث مشکلات عدیده معده مانند "زخم معده" و "اثنی عشر" و "ورم معده" میشود. خوردن سرکه و ترشی انسانها را کسل و بی حال و پر خواب می کند. همچنین در جوانها ترشی باعث کند شدن فهم آن ها و در پیران باعث پوکی استخوان و تشدید آرتروز می شود. به گفته آنها، خوردن ترشی در دختران باعث می‌شود تا در زمان عادت ماهانه خود درد بیشتری داشته باشند.

همچنین در آقایان متاهل منجر به کاهش میل جنسی می شود. خوردن ترشی باعث می‌شود تا اشتهای افراد بیشتر شود و غذاهای بیشتری میل کنند، بنابراین باعث بروز چاقی میشود. خراب شدن دندان و خوره دندان نیز از عوارض خوردن ترشی است. سیر ترشی چند ساله باعث می شود تا سم "نیترات" وارد بدن شود و درکل هزاران ضرر را با خوردن ترشی وارد بدن خود می کنید.
بسیاری از کاربران عنوان کردند که از ضررهای ترشی بی‌خبر بوده‌اند و هنوز هم باور نمی کنند که همه این مضرات برای ترشی بیان شده است. به گفته آنان آنها کاملا برعکس فکر می کردند و معتقد بودند که سیر ترشی فواید بسیار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала