بلیط مسابقات جام جهانی: چگونه می توان با اطمینان بلیط مسابقات را تهیه کرد

© Sputnik / Vladimir Sergeevبلیط مسابقات جام جهانی: چگونه می توان با اطمینان بلیط مسابقات را تهیه کرد
بلیط مسابقات جام جهانی: چگونه می توان با اطمینان بلیط مسابقات را تهیه کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
18 آپریل آخرین مرحله از فروش بلیط مسابقات جام جهانی 2018 روسیه آغاز می شود.

به گزارش اسپوتنیک، در تاریخ 18 آپریل از ساعت 12:00 (13:30 به وقت تهران) می توان بلیط های مسابقات جام جهانی 2018 روسیه از طریق اینترنت و از تاریخ 1ول ماه مه در مراکز تعیین شده فیفا خریداری نمود.
علاوه براین با توجه به نزدیکی مسابقات جام جهانی این مراکز باید در فرودگاه قرار داشته باشند، اما شما در این مراکز تنها می توانید بلیط هایی که از قبل سفارش داده شده را دریافت کنید.
بلیط های فروخته شده
در سوم آپریل پایان مرحله دوم فروش بلیط مسابقات، 1698049 بلیط بفروش رسیده است. در مرحله دوم 394433 بلیط بصورت مستقیم بفروش رسیده. بیشتر بلیط ها، 216134 بلیط از سوی روس ها، آمریکا 16462 بلیط، آرژانتین 15006، کلمبیا 14755، مکزیک 14372، برزیل 9962، پرو 9766، چین 6598، آلمان 5974، استرالیا 5905، و هند 4509 خریداری شده است.
هواداران فوتبال از کشورهای مختلف 53 درصد بلیط های جام جهانی را تا کنون خریداری کرده اند.
نحوه تهیه بلیط در آخرین مرحله فروش
فروش بلیط در این مرحله نیز همانند مراحل گذشته است.
1. وارد بخش فروش بلیط سایت رسمی فیفا و مسابقات جام جهانی 2018 روسیه شوید.
2. با ارائه اطلاعات شخصی خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.
3. گزینه "درخواست بلیط" را در بخش FIFA.com/bilet انتخاب کنید.

از 18 آپریل در سایت فیفا یک بخش برای انتقال و فروش مجدد بلیط افرادی که دلایل مختلف نمی توانند برای دیدن مسابقات حضور پیدا کنند، آغاز به کار خواهد کرد.

چگونه از کلاهبرداری جلوگیری کنیم؟

اولین و مهمترین مورد، محل خرید بلیط است. بدیهی است، با وجود مراکز رسمی فروش فیفا به افرادی که در اطراف استادیوم نباید اعتماد کنیم. این امر برای فروش آنلاین نیز صادق است وتنها از طریق وب سایت رسمی فیفا صورت می گیرد و هیچ سایت دیگری وجود ندارد، همچنین هیچ فرد دیگری حق فروش بلیط های جام جهانی را ندارد. از اینرو اگر به شما منابع دیگری را برای خرید بلیط جام جهانی 2018 معرفی می کنند، قطعا یک مرکز فروش غیرقانونی است.
همچنین تمامی بلیط ها دارای کدهای امنیتی هستند: بارکد در سمت راست و هولوگرام در کنار نقشه استادیوم قرار دارد. بلیط با نام کامل خریدار ثبت می شود. همچنین نام تیم، نام ورزشگاه، تاریخ و زمان مسابقه بر روی بلیط ثبت شده است. زمان ورود تماشاگران به استادیوم (بازی های گروهی و پلی اف سه ساعت قبل از بازی و در بازی افتتاحیه و فینال چهار ساعت پیش از شروع مسابقه). علاوه بر این روی تمامی بلیط ها، نوع و صندلی ها مشخص شده است. در پشت بلیط لیست اقلام ممنوعه برای وروذ به ورزشگاه ثبت شده است.
پس از خرید بلیط فراموش نکنید، برای کارت هواداری ثبت نام کنید. بدون کارت هواداری اجازه ورود به ورزشگاه را نخواهید داشت.
این کارت نشان دهنده هویت شماست. کارت هواداری علاوه بر امنیت، امکان رفت و آمد سریع به ورزشگاه ها و تهیه بلیط رایگان قطار بین شهری برای شهرهای میزبان رقابت ها بر شما به همراه دارد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала