پیشنهاد موضوع برای پایتخت ۶ +عکس

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر پیشنهاد موضوع برای پایتخت ۶ +عکس
پیشنهاد موضوع برای پایتخت ۶ +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران موضوعاتی برای ساخت سریال پایتخت ۶ معرفی کردند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از پایان سریال "پایتخت ۵" که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت، بسیاری از کاربران در مورد پایتخت ۶ موضوعاتی را پیشنهاد کردند. با توجه به اینکه پایتخت ۵ حول محور "سوریه" و مسائل آن و همچنین "گروهک تروریستی داعش"میچرخید، عده‌ای از کاربران معتقدند که بهتر است "پایتخت ۶" حول محور مسائل ایران موضوع انتخاب کند.

A post shared by سفیدک (@sefidak_com1) on Apr 11, 2018 at 12:14pm PDT

به عنوان مثال، "حامد غفاری" گوینده خبر ورزشی معتقد است که کاش در پایتخت ۶، بالن در شهر "اهواز" بیافتد و "سارا" و "نیکا" نتوانند نفس بکشند. نقی نگهبان فروشگاه شود و شش ماه حقوق نگیرد."بهتاش" تا سن ۴۰ سالگی بیکار باشد و معتاد بشود. "ارسطو" نیز پولهایش را در یک موسسه مالی از دست بدهد.

او پیشنهاد داد لطفاً به این سوژه ها فکر کنید.
او معتقد است که هدف او انتقاد به سریال پایتخت نبود، بلکه به عنوان یک سریالی که تبدیل به یک برند شده است و مخاطبان بسیاری دارد می‌توانند در مورد مسائل داخلی بسیار موشکافانه و هنرمندانه صحبت کند.

A post shared by amor_clips (@amor_clips) on Apr 8, 2018 at 2:40pm PDT

کاربران بسیاری حرف های را تصدیق کرده اند و معتقدند که مسائل داخلی ایران، سوژه‌های بسیاری را برای فیلمسازان آماده کرده است. عده ای دیگر از کاربران معتقدند که چهار فصل قبل سریال پایتخت مربوط به مسائل داخلی بوده است و این سریال در این زمینه کم کاری نکرده و نخواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала