"بوی جنگ جهانی سوم می آید". نظرات کاربران ایرانی درباره قصد امریکا برای حمله به سوریه

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر "بوی جنگ جهانی سوم می آید". برخی از نظرات کاربران ایرانی درباره قصد امریکا برای حمله به سوریه
بوی جنگ جهانی سوم می آید. برخی از نظرات کاربران ایرانی درباره قصد امریکا برای حمله به سوریه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران ایرانی در اظهار نظر های خود در توییتر به خاطر توییت ستیزه جویانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا ابراز نگرانی کردند اما بسیاری از آنها خاطرنشان ساختند که امریکا در رسیدن به اهداف خود موفق نشده و به گفته برخی از آنها اصلا جرات نخواهد کرد به سوریه حمله کند.

به گزارش اسپوتنیک برخی از این نظرات کاربران ایرانی چنین است:
Pouria Zeraati‏: آژانس هوايى اروپا به تمامى ايرلاين ها هشدار داده ظرف ٧٢ساعت آينده انتظار حملات موشكى در #سوريه را داشته باشند. تقريبا قطعاً، امريكا، بريتانيا و فرانسه در تدارك يك حمله گسترده به مواضع رژيم دمشق هستند؛ حمله اى كه پوتين گفته به آن واكنش نشان خواهد داد: بوى #جنگ_جهانى_سوم مى آيد!
زکریای ناراضی: آمریکا اگر توان و قدرت حمله به جایی رو داشته باشه قبلش خبر نمیده مثل تجاوز به عراق و افغانستان. حالا که ترامپ داره داد و فریاد میکنه که به #سوریه حمله می کنیم به پارس کردن سگ شبیه هست نه غرش شیر.
محمود قائدی: تا #ترامپ اومد چک حمله به #سوریه را از #آل_سعود نقد کنه، سه #موشک بالستیک انصارالله #يمن به قلب #ریاض شلیک شد. این یعنی "آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه"…
علی علیزاده: کارکرد نمادین حمله آمریکا به عراق ۱۳۶۹: اعلام آغاز‌ نظام تک قطبی پس از پایان جنگ سرد و نابودی شوروی. کارکرد نمادین دفاع قاطع روسیه از سوریه ۱۳۹۷: اعلام پایان نظام تک قطبی و پایان یکه‌تازی آمریکا و ظهور بلوک روسیه-ایران. ایران این جایگاه را مرهون علی خامنه‌ای و محسن حججی هایش است.
شب نویس: شیطنت شبکه CBS آمریکا در حالی از حمله آمریکا به سوریه برای تنبیه بشار اسد سخن گفت که بجای نقشه سوریه، نقشه ایران را به نمایش در آورد این میتواند یک اولتیماتوم به حکومت ایران باشد.
حاج پطروس: اینایی که از پشت اکانت توییتر برای مدافعان حرم شاخ و شونه میکشن و از حمله آمریکا به سوریه خوشحالن یادتون باشه زودتر از اونی که فکرشو بکنید تو تل آویو و حیفا بالای سرتونیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала