چالش دوباره ترامپ و بازیگر فیلم های مستهجن

© AP Photo / Evan Vucciچالش دوباره ترامپ و بازیگر فیلم های مستهجن
چالش دوباره ترامپ و بازیگر فیلم های مستهجن - اسپوتنیک ایران
اشتراک
استورمی دنیلز بازیگر فیلم‌های مستهجن که مدعی رابطه جنسی با رئیس جمهور آمریکا است، با طرح شکایتی دوباره تلاش دارد ترامپ را وادار کند با ادای سوگند به سوالات وکیلش پاسخ دهد.

پرداخت حق السکوت به ستاره قیلم های پورنو برای فاش نکردن رابطه اش با ترامپ - اسپوتنیک ایران
پرداخت حق السکوت به ستاره قیلم های پورنو برای فاش نکردن رابطه اش با ترامپ
به گزارش اسپوتنیک، وکیل استورمی دنیلز، در دادگاه فدرال لس‌آنجلس شکایتی را طرح کرده است. مایکل اوناتی به دنبال تشکیل دادگاهی با حضور هیات منصفه است و خواستار شهادت قسم‌خورده دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا و مایکل کوهن، وکیل شخصی اوست. این وکیل قصد دارد اثبات کند حدود ۱۳۰ هزار دلار چند روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا به دنیلز پرداخت شد که بخشی از یک توافق فاش نشده بود و موکلش قصد ابطال آن را دارد.

دونالد ترامپ برای اولین بار در روزهای گذشته به سوالاتی درباره دنیلز پاسخ داد و گفت درباره پولی که کوهن به این بازیگر پرداخت کرده است، اطلاعی ندارد و نمی‌داند کوهن این پول را از کجا آورده است. کاخ سفید اما مکررا اصرار دارد ترامپ رابطه جنسی نداشته است و کوهن این پول را از جیب خودش داده است و پرداخت آن به سازمان ترامپ یا کمپین ترامپ ارتباطی ندارد. این در حالی است که کوهن به سوالات خبرنگاران پاسخ نمی‌دهد.

وکیل این بازیگر پورن هفته گذشته هم شکایت مشابهی ارائه کرده بود اما قاضی دلایل آن را ناکافی دانست. این وکیل مجددا شکایتی طرح کرد چرا که ترامپ از یک قاضی فدرال خواسته بود دستور حکمیت خصوصی در این پرونده صادر کند. ترامپ و کوهن هفته گذشته از یک قاضی درخواست کردند تا حکم دهد این پرونده باید از طریق یک داور حل و فصل شود نه هیات منصفه. وکیل دنیلز با پیشنهاد حکمیت خصوصی مخالف است.

وکیل دنیلز تاکید دارد، باید مشخص شود که آیا رئیس‌جمهوری آمریکا از توافق حق السکوت اطلاع داشته است یا خیر. او همچنین می‌پرسد که آیا ترامپ در هرگونه تلاشی برای ساکت کردن دنیلز دخیل بوده است یا خیر.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала