نمایندگان کارولینا خواستار جدایی از آمریکا شدند

© Sputnik / Igor Mikhalev /  مراجعه به بانک تصاویر نمایندگان کارولینای خواستار جدایی از آمریکا شدند
نمایندگان کارولینای خواستار جدایی از آمریکا شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سه نماینده آمریکا، در صورت خلع سلاح ساکنان این ایالت، خواستار جدایی از کشور آمریکا شدند.

به گزارش اسپوتنیک، سه نماینده حزب جمهوری خواه در کارولینای جنوبی در مجلس نمایندگان آمریکا، لایحه جدایی این ایالت از آمریکا را به دولت فدرال تقدیم نمودند، به عقیده این سه نماینده در راستای توقف دستیابی آزاد سلاح برای ساکنان این ایالت، این لایحه جدایی ایالت از آمریکا می تواند تصویب شود.

شانس پذیرش قانون توسط مجلس قانونگذاری و امضای آن توسط فرماندار تقریبا" صفر است، بنابراین این حرکت را می توان به عنوان صرفا حرکتی نمادین در نظر گرفت.

در طرح پیشنهادی 3 نماینده مجلس نمایندگان کارولینای جنوبی آمده است: "اگر دولت فدرال طرح قانونی دستیابی به سلاح برای ساکنان این ایالت را تصویب نکند، مجمع عمومی دولت باید بر اساس نقض قانون اساسی دولت فدرال، رای به جدایی این ایالت بدهد".

موضوع دستیابی آزاد به سلاح، مسئله همیشگی کارولینای جنوبی بوده است. سه سال پیش، یک نوجوان در کارولینای جنوبی  ۹ سیاه پوست را در کلیسای رنگین پوستان در شهر چارلستون به قتل رساند، به اتهام ۹ فقره قتل و یک فقره حمل غیرقانونی سلاح اعلام جرم کرده است.

گفتنی است، باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین آمریکا پس از حادثه تیراندازی یک نوجوان در این کلیسا اعلام نمود  که زمان آن فرا رسیده است که برخورد همه نسبت به تهیه و حمل سلاح تغییر کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала