ممنوعیت اسلحه و الکل در جام جهانی 2018

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر ممنوعیت اسلحه و الکل در جام جهانی 2018
ممنوعیت اسلحه و الکل در جام جهانی 2018 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسلحه در دو ماه و در کل استان نیژنی نووگورود ممنوع شده و فروش نوشیدنی های الکی در آستانه بازی ها و همچنین در روزهای برگزاری مسابقات قدغن خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک در دوره برگزاری جام جهانی فوتبال 2018 در استان نیژنی نووگورود ممنوعیت معامله اسلحه ی میهنی اجرا می شود. اقدامات تکمیلی امنیتی از 25 می تا 25 ژوئن خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک ، دفتر خبری مقامات این استان اطلاع داد ممنوعیت معاملات اسلحه ی میهنی شامل محدودیت در حمل و جابه جایی و استفاده را نیز شامل می شود.
همچنین فروش نوشیدنی های الکلی در برخی روزها ممنوع است. در واقع فروش الکل در ظروف شیشه ای در روزهای برگزاری مسابقات و در آستانه آنها قدغن می شود.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد. در چارچوب مسابقات جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ در مقابل مراکش بازی خواهد نمود. سپس تیم ملی ایران در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی خواهد کرد. در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، بازی نهایی ایران در مقابل پرتغال در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه در سارانسک برگزار می گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала