واکنش کاربران ایرانی به خودکشی نسیم اقدم و تیراندازی در یوتیوب + فیلم

© AP Photo / Jeff Chiuواکنش کاربران ایرانی به خودکشی نسیم اقدم و تیراندازی در یوتوب + فیلم
واکنش کاربران ایرانی به خودکشی نسیم اقدم و تیراندازی در یوتوب + فیلم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هدف حمله دختر ایرانی به ساختمان یوتیوب در آمریکا، موضوع بحث داغ شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، شخصی که به دفتر یوتیوب حمله کرده بود و شلیک می کرد یک خانم سفید پوست ایرانی تبار بود که روسری به سر داشت و لباس تیره پوشیده بود، در این حادثه 5 نفر زخمی شدند که به بیمارستان استنفورد منتقل شدند. نام وی نسیم اقدم 31 ساله است. وی یکی از افرادی هست که فالورهای بسیاری در شبکه های اجتماعی داشت، و همچنین ویدئوهای بسیاری در خصوص گیاهخواری منتشر می نمود. اما اکثر کاربران اجتماعی در ایران، این اقدام نسیم را به دلیل مشکلات روانی وی می دانند، آنچه که در ویدئوهای منتشر شده از وی دیده می شود.

کاربری می گوید: این ویدیویی هست که دلایل خشم خانم نسیم اقدم به یوتوب رو مطرح میکنه. حذف (فیلتر) ویدیوهای آموزشی دلیل خشم ایشون به یوتیوب بوده و فارغ از ملیت ایشون و در اعتراض به ناعدالتی بوده. امیدوارم به مسایل سیاسی گره نخوره.

برخی نیز به مشکلات روانی نسیم اشاره کردند: بیمارى هاى روحی رو جدى بگیریم… تو شوك ماجراى نسیم اقدام اولین چیزى كه به ذهنم رسید این بود.

خطرناکترین بیماری اشتیاق و عطش دیده شدنه طرف جوری اعتیاد پیدا میکنه که حاضر حتی به دیگران اسیب برسونه خودشم بکشه تا فقط دیده بشه.

از سوی دیگر شما می توانید یکی از ویدئوهای نسیم را در اینجا ببینید. آخرین پیام نسیم اقدم قبل از حمله به یوتیوب درباره‌ش میگن با پناهندگی مذهبی به امریکا رفت، دوستی در دفتر یوتیوب داشت ولی به خاطر حذف ویدیوهاش به این شرکت حمله کرد.

 

گفتنی است، در خبرها آمده بود که خانمی ایرانی با انجام 50 عمل خود را شبیه آنجیلینا جولی کرده بود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала