ثروتمندترین فرد جهان عرب و هواپیمایی منحصربفردش +ویدئو،عکس

© REUTERS / Stringerثروتمندترین فرد جهان عرب و هواپیمایی منحصربفردش +ویدئو،عکس
ثروتمندترین فرد جهان عرب و هواپیمایی منحصربفردش +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
زندگی فوق لاکچری شاهزاده سعودی توجه کاربران را به خود جلب کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولید بن طلال بن عبدالعزیز از شاهزادگان سعودی است که وجهه متفاوتی از سایر همکیشان خود گرفته است. او برخلاف سایر شاهزادگان وارد مناسب حکومتی نشد بلکه به سرمایه گذاری پرداخت. سرمایه او حدود ۲۰ میلیارد دلار برآورد می شود. او با سرمایه گذاری در توییتر و هتل داری و… چهره ای مدرن و مترقی از خود ساخته است. او از جمله از سهامداران توییتر، نیوز کورپوریشن و هتل‌های فورسیزنز است و ثروتمندترین فرد در جهان عرب شناخته میشود.

گفته میشود ولخرجی او چهره اش را خراب کرد! او یک فروند هواپیما را به جت شخصی خود تبدیل نمود که صدای حامیان محیط زیست درامد. هواپیمای او بیش از ۷۰ درصد از طلا ساخته شده است. این هواپیمای یک تریلیاردی در میان کاربران شبکه های اجتماعی سر و صدا به راه انداخته است.

A post shared by @desert_fox_64 on Nov 5, 2017 at 9:01am PST

به هرحال این شخص تحصیل کرده و فعال برای سایر شاهزادگان شکم پرست تازه به قدرت رسیده خطری آشکار است. و به همین دلیل و به جرم پولشویی و فساد مالی چند ماه پیش او را بازداشت کردند که البته پس از چندی آزاد شد.

برخی کاربران معتقدند هیچ تفاوتی میان این شاهزاده و سایر شاهزادگان سعودی نیست و همه آنها صرفا به جمع ثروت بیشتر و لذت های زندگی مشغولند و این را بی عدالتی میدانند که یک نفر شاهزاده به دنیا می آید و دیگری فقیر زاده میشود. این مساله میان کاربران بحث همیشگی اهمیت ثروت را به راه انداخته است، برخی معتقدند پول که باشد همه چیز فراهم میشود حتی زیبایی و سلامتی قابل تامین است اما دسته ای دیگر معتقدند پول علی رغم مزایای فراوانی که دارد اما عشق و محبت و آرامش درونی را به بار نمی آورد و لزومی ندارد حسرت ثروت چنین افرادی را خورد چرا که مشکلات درونی بسیاری دارند که با پول جبران نمیشود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала