پیام های تبریک روسای جمهوری و رهبران کشورها به ولادیمیر پوتین

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر پیروزی ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه
پیروزی ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ولادیمیر پوتین، پیام های تبریک روسای جمهور و رهبران کشورها را به مناسبت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری روسیه دریافت می کند.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین کاندید پیروز در انتخابات ریاست جمهوری 2018 روسیه، پیام های تبریک روسای جمهور و رهبران کشورها را به مناسبت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری روسیه دریافت می کند.

روسای جمهور قزاقستان، بولیوی، صربستان، ونزوئلا، رئیس شورای دولتی و شورای وزیران کوبا به ولادیمیر پوتین تبریک گفتند.

شب دوشنبه، گفتگوی تلفنی بین نظربایف و ولادیمیر پوتین برگزار شد و رئیس جمهور قزاقستان پیروزی پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را به وی تبریک گفت.

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyرییس جمهور قزاقستان
رییس جمهور قزاقستان  - اسپوتنیک ایران
رییس جمهور قزاقستان

مطابق با اخبار آژانس خبری « سینوخوآ» شی جین پینگ رئیس جمهور چین نیز در یک تماس تلفنی، پیروز یولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت. وی از سطح عالی  مناسبات روسیه — چین یاد نمود و برای توسعه و پیشرفت عادی این مناسبات ابراز آمادگی نمود. ریاست کشور چین ابراز اطمینان نمود که روسیه می تواند به موفقیت های جدید در توسعه کشور دست یابد.

© AFP 2023 / Lintao Zhangپیام تبریک ریاست جمهوری چین به پوتین
پیام تبریک  ریاست جمهوری چین به پوتین - اسپوتنیک ایران
پیام تبریک ریاست جمهوری چین به پوتین

وی گفت:«در سال های اخیر، ملت روسیه وحدت و یکپارچکی و قاطعیت را به نمایش گذاشته و در راه توسعه و احیای  قدرت و توانایی کشور پیش می رود کشور روسیه در عرصه اجتماعی — اقتصادی به  نتایج  مهمی دست یافته است. روسیه نقش سازنده ای در مسائل بین المللی ایفا می کند».

اوو مورالس رئیس جمهور بولیوی نیز در پیام خود در «تویتر» نوشت: «پیروزی قاطع  را به شما — ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  تبریک می گوییم. مردم روسیه بیش از 70 درصد رای خود را به شما دادند».

رائول کاسترو رئیس شورای دولتی و شورای وزیران کوبا نیز به ولادیمیر پوتین به خاطر پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری روسیه صمیمانه تبریک گفت.

© AFP 2023 / Rodrigo Aranguaرئیس‌ جمهور کوبا رائول کاسترو
رئیس‌ جمهور  کوبا رائول کاسترو - اسپوتنیک ایران
رئیس‌ جمهور کوبا رائول کاسترو
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала