بازتاب ریختن گازوئیل در جاده چالوس در فضای مجازی +ویدئو

© REUTERS / Ilya Naymushinبازتاب ریختن گازوئیل در جاده چالوس در فضای مجازی +ویدئو
بازتاب ریختن گازوئیل در جاده چالوس در فضای مجازی +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ادعای ریختن گازوئیل از روی عمد در جاده شمال، مورد انتقاد کاربران قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، خبری در شبکه های اجتماعی شایع شده که در آن ادعا شده است، بعضی از دارندگان ماشین یدک کش در جاده "چالوس"، از روی عمد در این جاده گازوئیل می ریزند تا از تصادف ماشین ها بتوانند درآمدزایی بیشتری کنند. این مسئله جنجال بزرگی را در شبکه های اجتماعی به پا کرده است.

گفته شده است که هنوز این ادعا اثبات نشده است ولی حتی اگر این ادعا نیز اثبات نشود مسئولین راه و شهرسازی باید بدانند که این قسمت از جاده بسیار خطرناک است و منجر به تصادفات بسیاری می شود که باید فکری به حال آن کرد. این مسئله که این ادعا یک شایعه در فضای مجازی است و یا پشت آن حقیقت شومی پنهان است هنوز در هاله ای از ابهام است اما پرونده آن در حال بررسی است.
همچنین گفته شده است که دادستانی کرج نسبت به پرونده ریختن گازوئیل در جاده چالوس واکنش نشان داد و گفت در صورتی که این مسئله اثبات شود، اقدامات صورت گرفته به عنوان شروع به قتل لحاظ می شود.

کاربران بسیاری در این مدت نسبت به این مسئله واکنش های بسیار منفی نشان دادند. به گفته آنها اگر این اتفاق حقیقت داشته باشد نزول انسانیت را در این گونه اشخاص می‌توان دید. آنها معتقدند که تصادف خودروها با ریختن گازوئیل بسیار شدید است و ممکن است حتی شخص بر اثر این اتفاق جان خود را از دست دهد.

بسیاری از کاربران معتقدند که باور کردن این مسئله که کسی از روی عمد بخواهد کمر به کشتن هموطنان خود کند، بسیار سخت است اما اگر به راستی واقعیت داشته باشد، جای تاسف بسیاری وجود دارد. به گفته آنان، مسئولین باید این مسئله را به دقت پیگیری کنند.
با نگاهی به سیل نظرات منفی کاربران نسبت به این اشخاص سودجو، این اقدام را بشدت محکوم کرده و معتقدند که قانون باید مجازات سختی برای این دسته از افراد در نظر بگیرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала