سرمایه دار ایرانی در صدد بازگرداندن جواهرات "زیكينا" به روسیه +عکس

© Fotolia / Kondor83پولدار ایرانی در صدد است تا مجموعه جواهرات را به روسیه برگرداند+عکس
پولدار ایرانی در صدد است تا مجموعه جواهرات را به روسیه برگرداند+عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
لودمیلا زیکینا خواننده روسی که آهنگ های مردمی را اجرا می کرد، عاشق جواهرات گران بها بود.

به گزارش اسپوتنیک، لودمیلا زیکینا خواننده روسی که آهنگ های مردمی را اجرا می کرد، عاشق جواهرات گران بها بود. وی برای خرید آنها مبلغ بالایی پرداخت و در سفرهایش از آنها استفاده می کرد.

گنجینه جواهرات او به 7 میلیون دلار می رسید و که این موضوع منجر به اختلاف میان وارثان او بود.

بعد از مرگ او دستیارش همه جواهرات را بر می دارد و اعلام می کند که زیکینا به او گفته بود که این جواهرات را بفروشد و به کارهای خیر اختصاص دهد ولی پلیس او را با جواهرات دستگیر می کند و این جواهرات را به یکی از ورثه او می دهد. او هم این جواهرات را در حراجی عرضه می کند و به قیمت یک میلیون دلار به فروش میرساند. قیمت پایین این جواهرات باعث می شود تا بقیه وراث شاکی شده و از مقامات می خواهند تا جلوی این معامله را بگیرند. این معامله فسخ می شود و جواهرات دوباره به وراث برگردانده می شود ولی بعد از مدتی یکی از ورثه با جواهرات ناپدید می شود. پس از مدتی مشخص شد که جواهرات در بازار سیاه فروخته شده است.

داوود عباس احمدی مرد سرمایه دار ایرانی متولد 1953 در تهران از قدیم عاشق زیکینا بوده و در سال 1980 به شوروی می رود و در آنجا بعد از دیدن کنسرت زیکینا عاشق او می شود و حتی از او خواستگاری می کند. او برای زیکینا جواهرات هدیه می آورد ولی زیکینا قبول نمی کند که برای ازدواج شوروی را ترک کند.

اکنون بعد از این ماجرا داوود عباس احمدی قصد دارد تا به یاد زیکینا همه مجموعه جواهرات او را خریداری کند و دوباره به روسیه برگرداند تا در موزه ای از این جواهرات نگهداری شود.

در مورد محبوبیت زیکینا می توان گفت که او برای مردم روسیه همانند هایده برای مردم ایران می باشد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала