تفاوت بین عطرها در چیست؟ +عکس

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر تفاوت بین عطرها در چیست؟ +عکس
تفاوت بین عطرها در چیست؟ +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تفاوت بین پرفیوم، ادو پرفیوم، ادوتویلت و ادکلن در چیست؟

به گزارش اسپوتنیک، برای بسیاری از کاربران این سوال مطرح است که تفاوت بین پرفیوم، ادو پرفیوم، ادو تویلت و ادو کلن در چیست. باید گفت تفاوت بین آنها فقط در میزان غلظت اسانس های روغنی آنها می باشد. در واقع هر چقدر میزان ترکیبات عصاره محصولی پایین‌تر باشد، ماندگاری رایحه آن نیز کمتر خواهد بود.

گفته شده است که غلیظ ترین عصاره مربوط به پرفیوم است که با غلظتی بین ۴۰ تا ۸۰ درصد خالص ترین و ماندگارترین رایحه را به دنبال دارد. البته نا گفته نماند که از نظر قیمت نیز بسیار گران است. دومین کیفیت مربوط به پرفیوم است که غلظت آن در حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد است. این نوع رایحه ماندگاری نسبتا بالایی دارد و قیمت آن نیز نسبت به پرفیوم مناسب تر است. بنابراین خواهان بسیاری دارد. ادوتویلت با غلظتی در حدود ۵ تا ۱۰ درصد در جایگاه سوم قرار دارد. او از بوی ملایمی برخوردار است اما ماندگاری آن بسیار بالا نیست. ادکلن نیز همچون ادوتویلت بوی ملایمی دارد و غلظت بین ۱ تا ۵ درصد دارد و ماندگاری آن کمی از ادوتویلت کمتر است. البته این درصد ها در بین همه عطرها یکسان نیست و تاحدی تقریبی از درصدهای واقعی است. برند سازنده عطر نیز نقش مهمی در جابجایی درصدها دارد.
بسیاری از کاربران با استقبال از این مطلب عنوان کردند که برای آنها انواع عطر بسیار سوال بوده است و توانستند جواب سوالات خود را دریافت کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала