تنها 100 روز تا آغاز مسابقات جام جهانی 2018 روسیه باقی مانده است!

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر تنها 100 روز تا آغاز مسابقات جام جهانی 2018 روسیه باقی مانده است!
تنها 100 روز تا آغاز مسابقات جام جهانی 2018 روسیه باقی مانده است! - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شمارش معکوس برای برگزاری جام جهانی در روسیه آغاز شد.

به گزارش اسپوتنیک،  در سن پترزبورگ ساعت شمارش معکوس 100 روزه تا جام جهانی شروع به کار کرد. امروز در همه شهرهایی که میزبان مسابقات جام جهانی 2018 هستند، حوادث، جشن و فستیوال های جشنواره ای برگزار خواهد شد. در این راستا، امروز شهروندان روسیه و توریست ها می توانند با ورزشکاران معروف دیدار کنند، یا در کنسرت و یا در مسابقات مینی فوتبال شرکت کنند. در پایتخت فلشموب رقص برگزار خواهد بود. حدود 6،000 داوطلب در این مراسم رقص شرکت خواهند کرد.

در سن پترزبورگ امروز، ساعت شمارش معکوس شروع مسابقات، به طور رسمی افتتاح می گردد. از سوی دیگر در این روز، نمایشگاه ها و مسابقات خلاقانه ورزشی جالبی برای دانش آموزان برگزار می شود.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد. در چارچوب مسابقات جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ در مقابل مراکش بازی خواهد نمود. سپس تیم ملی ایران در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی خواهد کرد. در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، بازی نهایی ایران در مقابل پرتغال در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه در سارانسک برگزار می گردد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала