ولادیمیر ژیرینوفسکی: صنعتی شدن بدون مهاجران

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر ژیرینوفسکی: صنعتی شدن بدون مهاجران
ولادیمیر ژیرینوفسکی: صنعتی شدن بدون مهاجران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اسپوتنیک، زندگینامه و شرح حال نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری روسیه در سال 2018 و همچنین برنامه سیاست داخلی آنها را تقدیم شما می کند.

زندگی نامه: ولادیمیر ژیرینوفسکی راهی طولانی در زندگی سیاسی گذرانده است. مسیر سیاسی او در دوره بحرانی تاریخ روسیه اوایل دهه 1990 آغاز شد. او رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه است. وی با 25 سال سابقه سیاسی، 5 بار در انتخابات ریاست جمهوری روسیه شرکت کرده است.
برنامه سیاست داخلی: ولادیمیر ژیرینوفسکی قصد تشکیل دولتی قوی توسط مردم روسیه را دارد و برای گسترش زبان روسی مبارزه می کند و مخالف «تسلط مهاجران» است. در حوزه اقتصادی او طرفدار اقتصاد صنعتی و خواهان احیای بخش صنعت است که در دهه 1990 نابود شد. او وعده داده است که تمام بدهی های آب و برق مردم فقیر را ببخشد. برنامه اقتصادی او همچنین شامل — ریشه کن سازی فساد و رشوه خواری، حمایت تجارت خرد و لغو مالیات در بخش تولید و علوم، جلوگیری از افزایش قیمت و توسعه سیبری و شرق دور- است.
برنامه سیاست خارجی: رهبر حزب لیبرال دموکرات روسیه بر این باور است، که از زمان فروپاشی امپراتوری روسیه در سال 1917، دیپلماسی روسیه مرتکب اشتباهات زیادی شده است. وقت آن رسیده تا تمام اهداف سیاست خارجی جهت دفاع از منافع روسیه و اهالی روسیه متمرکز شود. ولادیمیر ژیرینوفسکی همچنین ایجاد اتحاد شوروی جدید را پیشنهاد می کند که کشورهای ایران و ترکیه نیز می توانستند در این فرایند شرکت کنند

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала