اطراف شما را کدام گروه از این مردان پر کرده اند؟ +ویدئو

© Photo / Pixabayاطراف شما را کدام گروه از این مردان پر کرده اند؟ +ویدئو
اطراف شما را کدام گروه از این مردان پر کرده اند؟ +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چهار دسته از مردان که هر زنی باید قبل از هر گونه رابطه و ازدواج او را بشناسد در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته اند.

به گزارش اسپوتنیک، اگر چه دسته بندی انسانها به گروه های متفاوت کار چندان درستی نیست چرا که آدمها سیاه سفید نیستند که بتوان آنها را به طور خاص دسته بندی کرد، اما چهار دسته از مردان وجود دارند که شاخص‌های بارز آن ها باعث می شود که هر زنی در انتخاب خود دچار سردرگمی شود. بنابراین آشنا شدن با رفتار این دسته از مردان خالی از لطف نیست. البته ممکن است هر کدام از این چهار شخصیت به طور اشتراکی در وجود یک مرد خلاصه شود و در شرایط متفاوت هر چهار رفتار را از خود بروز دهد.

 

 

دسته اول مردان پسر بچه می باشد. این دسته از مردان با اینکه سنی از آنها گذشته است اما رفتارهای شبیه یک پسر بچه را از خود بروز می‌دهند.این دسته از افراد اهمیتی به مسائلی که می‌تواند یک زن را خوشحال کند و قلب او را به دست آورد نمی دهند و آماده یادگیری نیز نیستند. این افراد معمولاً تعامل درست با جنس مخالف را نمی دانند و در یک رابطه یا زندگی مشترک این زن هست که باید برای همه چیز فکر کند و زمام امور را به دست گیرد.
دسته دوم مردان فریبکار هستند. این افراد بسیار باهوش و خودخواه و بی ملاحظه هستند و به راحتی می توانند با استفاده از واژه های زیبا و کارهایی که یک زن را خوشحال میکند، قلب او را مال خود کنند.در رابطه با این دسته از افراد مهم نیست که یک زن چقدر زمان برای یک شناخت اومی گذارد چرا که در نهایت رابطه پوچ و بی فایده است و او به دنبال زن دیگری که منفعت بیشتری برای او دارد می رود. در ابتدای رابطه با مرد فریبکار، یک زن احساس می کند که با او بر روی ابرها قدم می گذارد چرا که او کار خود را بلد است و قادر است احساس خوشبختی را در وجود یک زن بوجود آورد اما این احساس دیری نمی پاید و پس از سو استفاده سراغ زن دیگری می رود.
دسته سوم مردان سردرگم هستند. این دسته از افراد ذاتا افراد بدی نیستند اما نمی دانند که از خود و دنیای خود چه می خواهند. بنابراین در رابطه نیز گیج و سردرگم هستند و نمی توانند تصمیم درستی انجام دهند. صبر کردن برای این دسته از افراد دارای ریسک بالایی است چرا که آنها حتی با صبر کردن و دادن فرصت نمی توانند برای آینده تصمیم بگیرند. شروع کردن زندگی با شخصی که نمیداند از خود و دنیای خود چه می خواهد قدم گذاشتن در یک جاده تاریک و بسیار خطرناک است.
دسته چهارم مرد واقعی است. این دسته از افراد به جای فریبکاری و گرفتن تصمیمات بچه گانه و یا پی گرفتن راهی بی هدف در زندگی، راه درست را در زندگی خود انتخاب میکنند و خواهان صادقانه زیستن هستند. این افراد دارای ثبات هستند و حرفهای آنها با عمل آنها یکی است. آنها با همسر خود مانند یک ملکه رفتار می کنند و در رابطه کاری می‌کنند که شخص احساس کند می‌تواند انسان بهتری شود. آنها به جای دادن قول، تعهد می دهند و زنی را که برای رابطه ازدواج انتخاب میکنند بهترین دوست آنها خواهد بود. آنها در رابطه به طرف مقابل خود اعتماد به نفس میدهند و از او حمایت می کنند. این دسته از افراد به جایی که از گذشته همسر خود ایراد بگیرند سعی در بهبود آینده هستند. آنها نیازهای همسر خود را می شناسند و قادرند نیازهای او را برطرف کنند. آرامش دادن به زن زندگی خود از مهمترین شاخصه های این دسته از افراد است.
بسیاری ار کاربران با استقبال از این متن عنوان کردند که دسته‌بندی بسیار جالبی بود و به گفته آنها برای زنان بسیار مفید است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала