مهارت دختر زیبای لبنانی در تعمیرگاه ماشین+تصاویر

© Sputnik / zahraa El-amirمهارت دختر زیبای لبنانی در تعمیرگاه ماشین
مهارت دختر زیبای لبنانی در تعمیرگاه ماشین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در یکی از تعمیرگاه های ماشین در بیروت دختر 22 ساله ای مشغول کار است.

او تنها زنی ست که در یک مجموعه ی کاملا مردانه کار می کند. صاحبان اتومبیل به این موضوع عادت کرده اند و ماشین های گرانقیمت خود را به او می سپارند برای آنکه این دختر یک متخصص عالیست.
رعنا هایک دختر اهل لبنان در حال حاضر آخرین ترم دانشگاه را در رشته ی " مهندسی برق" به اتمام می رساند. رعنا در گفتگو با اسپوتنیک گفت: "من این حرفه را انتخاب کردم برای آنکه از بچگی ماشین دوست دارم. من از بررسی موتور ماشین و پیدا کردن نقض و عیب آن خوشم می آید. پدرم همیشه از علاقه من حمایت می کرد. او این کار را در تعمیرگاه دوستش برایم فراهم کرد تا من بتوانم دانشم را به مرحله ی اجرا بگذارم."

© Sputnik / zahraa El-amirدختر زیبای لبنانی در تعمیرگاه ماشین
دختر زیبای لبنانی در تعمیرگاه ماشین   - اسپوتنیک ایران
دختر زیبای لبنانی در تعمیرگاه ماشین


در ابتدا من را جدی نمی گرفتند و فکر می کردند که من با پدرم به تعمیرگاه آمده ام. اما بعدا عادت کردند و من را به عنوان متخصص شناختند و اکنون ماشین هایشان را برای تعمیر به من می دهند. تا همین الان هم کسانی هستند که می گویند من برای این کار مناسب نیستم. به گفته ی وی اکنون نیروی فیزیکی زیاد برای این کار لازم نیست. اسکنر هایی هستند که وضعیت ماشین را نشان می دهند و من مثل بقیه آنها را می فهمم. صاحبان ماشین های مسابقه ای و پورشه هم به من اعتماد می کنند.
صاحب یک اتومبیل با نام سلیمان الجلال به اسپوتنیک گفت: " اکنون زنان از حقوق خود در کار دفاع می کنند. من مخالف آن نیستم ، به دنیای مردانه خوش آمدید."
صاحب تعمیرگاه می گوید: "پیشتر ذهنیت شرقی در کشورمان برتری داشت اینکه زنان باید فقط در خانه کار کنند. اما اکنون زنان به طور برابر با مردان کار می کنند و برخی به خوبی آنرا انجام می دهند. می گفتند که زنان نمی توانند در مسابقات رالی با مردان رقابت کنند اما ما میشل موتون فرانسوی را داریم که درخشید. بدین شکل محدودیت های گذشته دیگر وجود ندارند. "

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала