ژنرال ناکاسون: روس ها هراسی از آمریکا ندارند

© Fotolia / KLimAx Fotoژنرال ناکاسون: روس ها هراسی از آمریکا ندارند
ژنرال ناکاسون: روس ها هراسی از آمریکا ندارند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نامزد فرماندهی سایبری ارتش آمریکا گفت: اقدامات و پاسخ واشنگتن به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 هیچ تاثیری بر روی دشمنان این کشور ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، ژنرال پل ناکاسون در نشست مجلس سنای آامریکا به گسترش اطلاعات غلط از سوی روسیه در شبکه های اجتماعی اشاره کرده، گفت: روسها گمان می کنند که هیچ اتفاق خاصی رخ نخواهد افتاد. روسها هراسی از ما ندارند.

او همچنین روسیه را یکی از رقبای آمریکا خواند که از نظر تکنولوژی و فناوری در فضای مجازی می تواند با این کشور رقابت کند.

پیشتر، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، پل ناکاسون را به عنوان رئیس آژانس امنیت ملی (NSA) معرفی کرده بود. در صورت تایید مجلس سنا، او فرماندهی سایبری نیروهای ارتش آمریکا را نیز به عهده خواهد داشت.

روبرت مولر دادستان ویژه آمریکا در پرونده دخالت روسیه در انتخابات 2016 آمریکا نام 13 تن از روس ها را به دخالت در انتخابات آمریکا متهم کرد، اما در عین حال وی هیچگونه مدرکی دال بر این اتهامات ارائه نداد.

شایان دکر است، که مسکو بارها اتهام دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را رد کرده است. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز اظهار داشت؛ دولت آمریکا به جای فریاد در کنگره، باید مدارک رسمی از دخالت روسیه را که مولر فهرست بندی کرده است را ارائه دهد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала