ماجرای دختری که از همکلاسی معتادش یک میلیونر ساخت +عکس

© REUTERS / Afolabi Sotundeماجرای دختری که از همکلاسی معتادش یک میلیونر ساخت +عکس
ماجرای دختری که از همکلاسی معتادش یک میلیونر ساخت +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
این دختر در ابتدا حتی همکلاسی دوران کودکی خود را نشناخت اما بعد موجب تغییر سرنوشت وی شد.

به گزارش اسپوتنیک، ماجرا از این قرار است که دختری به نام ونخا موارا "Wanja Mwaura" روزی به صورت اتفاقی دوست دوران کودکی اش هینگا "Hinga"را میبیند و حتی در ابتدا او را نمیشناسد چرا که او بخاطر اعتیاد چهره اش با گذشته اش تفاوت بسیاری کرده بود. ونخا بخاطر می آورد که او از زیباترین و فعال ترین پسران کلاس بود و بخاطر وضعیت فعلی او احساس ناراحتی میکند. هینگا تعریف میکند که از سالهای دبیرستان شروع به استفاده از مواد مخدر کرده و کم کم وابسته تر شده تا حدی که در حال حاضر هرکاری برای اعتیادش میکند. دوستی قدیمی به ونخا اجازه نداد که بی تفاوت از کنار دوستش بگذرد بنابراین به دوست قدیمی اش میگوید که حاضر است کمکش کند و شماره تلفن خود را به او میدهد.

پس از یک هفته ونخا مراقبت از دوست خود را آغاز میکند و پس از مدتی او موافقت میکند که در مرکز ترک اعتیاد شروع به بازسازی زندگی از دست رفته اش کند.

کاربران در شبکه های اجتماعی با انتشار عکس این دختر مهربان، او را تحسین کرده و قدرت دوستی را ستوده اند که میتواند حتی زندگی و سرنوشت انسان را تغییر دهد.

برخی کاربران ابراز ناخرسندی از دوست نماهایی کرده اند که در مشکلات و مواقع نیاز انسان را تنها میگذارند.

عده ای از کاربران عنوان کرده اند که او با داشتن چنین یاری در زندگی یک میلیونر به تمام معنا است. برخی نیز معتقدند فقط دوستی حقیقی است که چنین قدرتی دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала