پسر نوجوانی که متخصص بیت کوین است!

© AP Photo / Eric Gayپسر نوجوانی که متخصص بیت کوین است!
پسر نوجوانی که متخصص بیت کوین است! - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اندرو کوری در کلاس ششم تحصیل می کند اما برخلاف همسالان خود با گوشی آیفن خود بازی نمی کند بلکه او یک کارشناس بیت کوین است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از ایسنا سی ان بی سی نوشت: اندرو کوری نویسنده کتاب "راهنمای نهایی بیت کوین" ، نسخه الکترونیکی آن با قیمت ۲.۹۹ دلار و نسخه کاغذی نیز با قیمت ۹.۹۹ دلار می فروشد/.
سال پیش او دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری به عنوان بخشی از برنامه جاه‌طلبانه خود برای کسب ۲۰ میلیون دلار تا ۱۴ سالگی بود تا طبق توافقش با خانواده مدرسه را رها کند! وی کمی بعد با بیت کوین آشنا شد و شروع به خواندن مطالب مربوط و نگاه کردن به ویدئوهای موجود در یوتیوب از کسانی که از طریق بیت کوین درآمد زیادی کسب کرده بودند، کرد.
زمانی که قیمت بیت کوین در سال گذشته ۱۷ برابر افزایش یافت، جف کوری، پدر اندرو از او خواست کتابی را نوشته و به فروش برساند و در آن نتایج تحقیقات خود را به شکل مفید توضیح دهد و مفاهیم پیچیده بیت کوین و بلاک چین را تا حد امکان به زبانی ساده بیان کند.
این کتاب ۵۷ صفحه دارد و فصل‌های آن شامل تاریخچه بیت کوین، کیف پول بیت کوین، ارز دیجیتالی اترتیوم و پیشنهاد اولیه ارزدیجیتالی است. کووی گفت که نوشتن این کتاب سه ماه از وقت او را گرفته است و او برای ویرایش کتابش از کمک والدین خود کمک گرفته است.
پدر اندرو که ۱۶ سال است در بازار سهام سرمایه‌گذاری می‌کند بیان داشت: در زمان تعطیلات او در اتاق خود را قفل می کرد و مشغول نوشتن می‌شد. اندرو دارای ۰.۰۰۲۲ بیت کوین (معادل ۲۲.۵۰ دلار) است که آن را پیش از کریسمس خریداری کرد اما می‌گوید دیگر در بیت کوین معامله نخواهد کرد و توجه خود را برروی معامله سهام شرکت آمازون می‌گذارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала