استخدام نیرو برای کمک به طرفداران جام جهانی در ایستگاه های قطار

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر استخدام نیرو برای کمک به طرفداران جام جهانی در ایستگاه های قطار
استخدام نیرو برای کمک به طرفداران جام جهانی در ایستگاه های قطار - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سازمان مستقل " حمل و نقل 2018" از گزینش پرسنل برای هماهنگی و اطلاع رسانی به طرفداران جام جهانی فوتبلل 2018 در ایستگاه های راه آهن شهر های برگزار کننده خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک ، دفتر خبری این سازمان خبر مربوطه را منتشر کرد.
دوره کار از 12 ژوئن تا 17 ژوئیه است. پرسنل موقت به طرفدران در 19 ایستگاه راه آهن در 11 شهر یعنی مسکو، سن پترزبورگ، کازان، کالینینگراد، یکاترینبورگ، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک ، روستوف نا دونو، سوچی، ولگاگراد کمک خواهند کرد. این افراد برای 900 امکان شغلی انتخاب می شوند. یک ستاد تهیه لباس های فرم و غذای رایگان را در زمان ماموریت برای آنها انجام می دهد.
افراد علاقه مند باید به خوبی به یکی از زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی مسلط باشند. درخواست ها از 30 ام ماه مارچ پذیرفته می شود. و پس از انتخاب مراحل آموزشی آغاز می گردد.
مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد. در چارچوب مسابقات جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ در مقابل مراکش بازی خواهد نمود. سپس تیم ملی ایران در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی خواهد کرد. در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، بازی نهایی ایران در مقابل پرتغال در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه در سارانسک برگزار می گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала