ادامه عملیات شناسایی و انتقال پیکر جانباجتگان هواپیمای ART 72 + ویدئو

© REUTERS / Tasnim News Agencyادامه عملیات شناسایی و انتقال پیکر جانباجتگان هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج
ادامه عملیات شناسایی و انتقال پیکر جانباجتگان هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون عمليات نزاجا اعلام کرد تکاوران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال انتقال پیکرهاي هفت نفر از جانباختگان سانحه هوایی در کیسه های مخصوص اجساد به سمت پایین هستند.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه عملیات شناسایی و انتقال پیکر کشته شدگان سانحه هوایی تهران — یاسوج، سرتیپ شریفی معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارتباطی رادیویی با نیروهای این یگان در ارتفاعات دنا جویای وضعیت اجساد و شرایط جوی در منطقه سقوط هواپیما شد. در این پیام اشاره شده که پیکر هفت از این جانباتختگان در کیسه های مخصوص اجساد در حال انتقال هستند و همچنین از باران باران، سردی هوا و وزش شدید باد خبر داد.

هواپیمای مسافربری ATR-72 متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان که از تهران به سمت یاسوج در پرواز بود، روز یکشنبه حدود 50 دقیقه پس از برخاستن از فرودگاه مهرآباد تهران از رادار مرکز کنترل هوایی ناپدید شد. این هواپیما در اطراف شهر سمیروم در استان اصفهان و در رشته کوه های دنا سقوط کرد. این هواپیما حامل 66 سرنشین بود (60 مسافر و 6 خدمه پرواز) که یک کودک نیز در میان آنها حضور داشت. براساس گزارش های اولیه تمامی سرنشینان این هواپیما جان باختند   

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала