سرطانی که رفت و زن دومی که ماند +عکس

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر سرطانی که رفت و زن دومی که ماند +عکس
سرطانی که رفت و زن دومی که ماند +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ماجرای زن بدشانسی که خواست ثواب کند اما کباب شد.

ماجرای زنی که با اصرار برای همسرش زن دوم گرفت اما حالا طاقت دیدن هوویش را ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، مدتی قبل یک زن که آزمایش ها نشان میدادند او سرطان دارد و مهلت چندانی برای ادامه زندگی با شوهر و فرزندانش ندارد، تصمیم گرفت پیش از مرگ برای شوهرش همسری انتخاب کند تا سرپرستی دختر و پسرش را به یک هووی مهربان بسپارد.. اما پس از یافتن فرد مورد نظر و خاستگاری و ازدواج دوم همسر، او آزمایشات جدیدی انجام میدهد و اینبار از دکتر این پاسخ را میشنود که: «شما هیچ بیماری خاصی ندارید و مبتلا به بیماری لاعلاجی نیستید آزمایش‌های قبلی به اشتباه سرطان را نشان داده است». او خواستار طلاق دادن زن دوم میشود درحالیکه هوویش باردار است و برای همین همسرش مخالف طلاق است. مرد حتی حاضر به طلاق دادن زن اول هم نیست. این درحالیست که این زن میگوید اشتباه کردم و تحمل دیدن هوو را به هیچ وجه ندارد. با نگاهی به اخبار سالهای گدشته نیز می توان مشاهده نمود که چنین تجربه ای برای اولین بار نیست که رخ می دهد.

کاربران قائل به تصميم اشتباه این زن هستند و بیان میدارند که خودکرده را تدبیر نیست. عده ای معتقدند که او این شرایط را باید تحمل کند تا تاوان اشتباهش را داده باشد. در این میان کاربران مرد معتقدند هیچوقت نباید نگران مردها بود و نگرانی این زن بیجا بوده چرا که مطمئنا شوهرش پس از مرگ او تنها نمیمانده و ازدواج میکرده است.

برخي دیگر از کاربران از نگاه دیگری به ماجرا می نگرند و میگویند به شکرانه نعمت سلامتی بهتر است همسر اول زندكي را به كام خود و همسرش تلخ نكند بلكه با این شرایط کنار آمده و در کنار هم زندگی کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала