ممنوعیت بازدید از شبکه های اجتماعی برای نظامیان روسیه

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر ممنوعیت بازدید از شبکه های اجتماعی برای نظامیان روسیه
ممنوعیت بازدید از شبکه های اجتماعی برای نظامیان روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بازدید از شبکه های اجتماعی برای نظامیان روسیه ممنوع می شود.

به گزارش اسپوتنیک، به نظامیان روسیه توصیه شد از شبکه های اجتماعی «همکلاسی» و «وکانتکته» ، «فیس بوک» و دیگر شبکه های اجتماعی استفاده بکنند.

همچنین به نظامیان پیشنهاد می شود اطلاعات در باره کار خود را فاش نسازند و برنامه ردیابی و موقعیت یابی گوش خود راغیر فعال سازند.

فعلا این درخواست ها حالت توصیه و پیشنهاد  دارد، اما وزارت دفاع در حال تهیه اصلاحیه قانون مربوطه است که انجام آن را ضروری می سازد. وزارت دفاع، مقررات رفتار در اینترنت را اواخر 2017  طراحی کرد. این پیشنهاد برای نیروهای مسلح ارسال شده است.

در اطلاعیه ارسالی آمده است که مدیران سایت های خارجی به تمام اطلاعت منتشره در سایت دسترسی دارند و پیام های نظامیان روسیه بطور دائمی توسط سرویس های ویژه مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرد.  از اینرو عکس و ویدئو می تواند باعث «شکست اهداف نظامی» شود. نظامیان توصیه کردند  خویشاوندان اطلاعات در باره آنها را با دیگران در میان نگذارند.

روزنامه «واشنگتن پست» قبلا اعلام کرده بود که اطلاعات در باره پایگاه های نظامی آمریکا و دیگر تأسیسات محرمانه آمریکا در سراسر جهان در نقشه اینتراکتیو Global Heat Maps برنامه ورزشی گوشی های هوشمند « Strava» ظاهر شده است. از جمله در آن جابجایی نیروهای آمریکای در عراق، سوریه و دیگر مناطق نشان داده شدند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала