آمریکا کودکان را به عنوان تهدیدی برای امنیت ملی در نظر گرفت

© Flickr / John Reeseآمریکا کودکان را به عنوان تهدیدی برای امنیت ملی در نظر گرفت
آمریکا کودکان را به عنوان تهدیدی برای امنیت ملی در نظر گرفت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
استفاده از کودکان به عنوان سربازان توسط جناح های مختلف در سراسر جهان نه تنها یک مسئله اخلاقی است بلکه تهدیدی برای امنیت ملی ایالات متحده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشنال اینترست، استفاده از کودکان به عنوان سربازان توسط جناح های مختلف در سراسر جهان نه تنها یک مسئله اخلاقی است بلکه تهدیدی برای امنیت ملی ایالات متحده است.

نویسندگان مقاله یادآوری می کنند که امروز ارتش آمریکا در سوریه، افغانستان، عراق و نیجریه مستقر است و آنها به طور فزاینده با سربازان کودک، که ممکن است جاسوس، بمب های زنده و یا تیرانداز باشند مواجه است. و اگرچه افراد زیر سن قانونی نمیتوانند پیامدهای یک جنگ خاص را تحت تأثیر قرار دهند، اما استفاده از آنها به طور جدی درگیری های جنگ را طولانی می کند.

نویسندگان مقاله به منظور جلوگیری از تلفات اضافی به خاطر بچه های مسلح پیشنهاد می کنند که نیروهای آمریکایی آموزش ویژه ببیند تا با این بچه ها ملاقات کنند و همچنین برنامه های مختلف بشردوستانه را در مناطق جنگی اجرا کنند.

سازمان ملل تخمین می زند که در جنگ داخلی سودان جنوبی بیش از 19000 کودک سرباز برای جنگ استفاده شدند. تقریبا 1700 کودک نیز در جریان جنگ یمن فراخوانده شدند و بیش از دو هزار تن از افراد کم سن و سال نیز توانستند در سازمان های تروریستی نیجریه بجنگند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала