لاورورف: توافق هسته ای با ایران را می خواهند اصلاح کنند ولی قبلش آن را می شکنند

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر لاورورف: توافق هسته ای با ایران را می خواهند اصلاح کنند ولی قبلش آن را می شکنند
لاورورف: توافق هسته ای با ایران را می خواهند اصلاح کنند ولی قبلش آن را می شکنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرگئی لاوروف: توافق هسته ای با ایران توافقی موثر است، آنها می خواهند که این توافق را اصلاح کنند ولی قبلش آن را می شکنند.

به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در مورد توافق هسته ای گفت: توافق هسته ای با ایران توافقی موثر است، آنها می خواهند که این توافق را اصلاح کنند ولی قبلش آن را می شکنند.

او ادامه داد: آمریکایی ها یک ضرب المثل دارند که می گوید: اگر نشکسته، تعمیر هم نمی خواهد. این توافقنامه در واقع معیوب و یا شکسته نیست و خیلی هم موثر می باشد. ولی آنها می گویند که می خواهند این توافقنامه را اصلاح کنند ولی قبل از اینکه بخواهند این را اصلاح کنند، آنها این قطعنامه را می شکنند و این بد است.

وزیر امور خارجه روسیه گفت که بریتانیا، فرانسه و آلمان موافقت کرده اند که یک گروه کاری با ایالات متحده در این باره تشکیل دهند. قابل توجه است که آنها نه از ما و نه ازچین که جز شرکت کنندگان در این توافق بودیم دعوتی به عمل نیاوردند ولی در عمل اگرهم دعوتی می کردند من فکر نمی کنم که ما قبول می کردیم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала