داعش از قمار-آنلاین کسب درآمد می کند

© Sputnik / Grigoriy Sisoev /  مراجعه به بانک تصاویر داعش از قمار-آنلاین کسب درآمد می کند
داعش از قمار-آنلاین کسب درآمد می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
واسیلی نبنزیا، نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل متحد گفت: گروه تروریستی دولت اسلامی داعش بخش اعظم سرمایه خود را از دست داده و اکنون به دنبال یافتن منابع مالی جدید است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اینترفاکس، واسیلی نبنزیا، نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل متحد گفت: گروه تروریستی دولت اسلامی داعش بخش اعظم سرمایه خود را از دست داده و اکنون به دنبال یافتن منابع مالی جدید است.

او ادامه داد:اعضای این گروه تروریستی به دنبال منابع جدید مالی هستند. آنها در این مدت توانسته اند مهارت های خود در زمینه فن آوری های مدرن را بیشتر کنند و از طریق آنلاین کسب درآمد کنند. به عنوان مثال، یکی از گروههای تروریستی که در سوریه قرار دارد، اعضای این گروه توانسته اند با استفاده از فروشگاه های جعلی اینترنتی اقدام به سرقت و کلاهبرداری کنند.

به گفته این دیپلمات روسی گروه داعش تا پایان سال 2017 توانسه حداکثر دو میلیون دلار در ماه از فروش غیر قانونی نفت و گاز دریافت کند. به لطف ارتش سوریه و اقدامات موفقیت آمیز آنها با حمایت روسیه، باعث شده تا گروه تروریستی داعش از دسترسی به منابع نفتی و گازی محروم شود.

براساس گزارش بانک جهانی، دولت اسلامی داعش در سال 2014-2015 در هر هفته تا 28 میلیون دلار از فروش نفت درآمد داشته و در سال 2014، درآمد کل این گروه 1.9 میلیارد دلار در سال بوده، بعد از دو سال در آمد آنها به 870 میلیون دلار در سال رسیده.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала