قطارهای ویژه سارانسک برای هواداران جام جهانی 2018

© Sputnik / Julia Chestnova /  مراجعه به بانک تصاویر قطارهای ویژه سارانسک برای هواداران جام جهانی 2018
قطارهای ویژه سارانسک  برای هواداران جام جهانی 2018 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در طول جام جهانی 2018، طرفداران فوتبال می توانند در همان روز از طریق قطارهای ویژه سارانسک را ترک کنند

به گزارش اسپوتنیک، در طول جام جهانی 2018، طرفداران فوتبال می توانند در همان روز از طریق قطارهای ویژه سارانسک را ترک کنند.

در روزهای مسابقات جام جهانی 2018، طرفداران فوتبال که برای دیدن مسابقات به این شهر می آیند می توانند در این شهر اقامت نکرده و همان روز با قطار های ویژه این شهر را ترک کنند. چنین خدماتی برای دارندگان بلیط ها و فان آیدی رایگان خواهد بود.

براساس اطلاعات اولیه، حدود 20 قطار اضافی (هر کدام 506 صندلی) به سارانسک منتقل خواهند شد. 12 قطار به پایتخت جمهوری مولداوی از مسیر مسکو (حداکثر زمان سفر تا 10 ساعت و 40 دقیقه) خواهند رفت. زمان ورود و خروج قطارها به سارانسک طوری برنامه ریزی شده که هواداران و کسانی که مایل به شرکت در مسابقات هستند بتوانند بعد از تماشای بازی برگردند.

مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 ژوئن تا 15 ژوئیه 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینین گراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود ، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد. در چارچوب مسابقات جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین رویارویی خود در روز 15 ژوئن در سن پترزبورگ در مقابل مراکش بازی خواهد نمود. سپس تیم ملی ایران در تاریخ 20 ژوئن در شهر کازان با تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی خواهد کرد. در نهایت در تاریخ 25 ژوئن، بازی نهایی ایران در مقابل پرتغال در مرحله نخست جام جهانی 2018 روسیه در سارانسک برگزار می گردد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала