تقویت همکاری رسانه ای اسپوتنیک با ایران

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر تقویت همکاری رسانه ای اسپوتنیک با ایران
تقویت همکاری رسانه ای اسپوتنیک با ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خبرگزاری و رادیوی اسپوتنیک با خبرگزاری "مهر" یکی از بزرگترین رسانه های جمهوری اسلامی ایران توافقنامه همکاری امضا کرد.

طرفین قرار گذاشتند به مبادله مطالب خبری و تحلیلی به چند زبان از جمله فارسی پرداخته و همچنین طرح های مشترکی را در زمینه همکاری رسانه ای روسیه و ایران اجرا کنند.
دیمیتری کیسلیوف رئیس کل خبرگزاری بین المللی «راسیا سگودنیا» که نمایندگی اسپوتنیک را برعهده دارند پس از پایان مراسم امضای سند خاطرنشان ساخت: "ما سطح بالای مهارت تخصصی همکارانمان از خبرگزاری مهر را عالی ارزیابی می کنیم. یقین دارم که همکاری آتی ما نه فقط برای مخاطبانمان در روسیه و ایران بلکه بسیاری از خوانندگان و شنوندگان علاقمند به دریافت اخبار واقعی و موثق، مفید خواهد بود".
دکتر علی عسگری مدیر عامل و مدیر مسئول خبرگزاری مهر افزود: "ایران و روسیه هر دو نقش های کلیدی در منطقه و در دوران «اخبار جعلی» و «حقایق جایگزین» ایفا می کنند؛ چنین همکاری بین دو خبرگزاری خبره می تواند به طور قابل توجهی دسترسی افراد را به اطلاعات و اخبار واقعی جهت مطرح کردن درخواست های مردمی در رسانه فراهم آورد. امیدوارم که این همکاری بتواند دو کشور را به یکدیگر نزدیک تر کرده و در بحبوحه ی جنگ ها و درگیری ها در سراسر جهان، به ایجاد جایگاه بهتر رسانه ای هر دو سازمان کمک نماید".
اسپوتنیک (sputniknews.com) ، خبرگزاری و رادیویی دارای مراکزخبر رسانی چند رسانه ای در ده ها کشور جهان است. اسپوتنیک متشکل از سایت هایی به بیش از 30 زبان، برنامه های رادیویی آنالوگ و دیجیتال ، اپلیکیشن های موبایل و صفحات خود در شبکه های اجتماعی است. خوراک وب های اسپوتنیک بطور شبانه روزی به زبان های انگلیسی، عربی، اسپانیایی و چینی منتشر می شوند.
مهر(en.mehrnews.com)، یکی از خبرگزاری های بزرگ جمهوری اسلامی ایران است که در سال 2003 تاسیس شده است. این خبرگزاری دارای خوراک های وب به زبان های فارسی، اردو، انگلیسی، عربی، ترکی و آلمانی و همچنین شبکه خبرنگاران آزاد در اروپا، آمریکای لاتین؛ آسیای جنوب شرقی و خاور میانه است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала