چرت زدن سر کلاس، حق دانش آموز یا مورد انضباطی؟ +عکس

© Sputnik / Ilya Pitalevچرت زدن سر کلاس، حق دانش آموز یا مورد انضباطی؟ +عکس
چرت زدن سر کلاس، حق دانش آموز یا مورد انضباطی؟ +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در حالیکه در ایران راهکارهای جلوگیری از چرت زدن در کلاس به دانش آموزان آموزش داده میشود ، در برخی کشورهای شرق آسیا، دانش آموزان اجازه دارند سی دقیقه در طول روز چُرت بزنند!

به گزارش اسپوتنیک، معلم‌ها بر این باورند که این خواب کوتاه در میانه روز، انرژی و قدرت یادگیری کودکان را افزایش می‌دهد. این خبر میان کاربران شبکه های مجازی بازتاب بسیاری داشته است. برخی بر این باورند که این فرصت کوتاه استراحت بر یادگیری دانش آموز اثر مثبت دارد اما برخی دیگر از کاربران چندان موافق این گونه چرت زدن در کلاس نیستند چون معتقدند زمان آن کوتاه است و فرد بیشتر خواب آلوده میشود.

دسته دیگری از کاربران که عده آنها زیاد است یاد تنبیه هایی که بخاطر چرت زدنهای بی موقع خود در مدرسه شده اند میکنند. کاربران میگویند در مدارس ایران خواب رفتن سر کلاس منجر به اخراج از کلاس و تنبیه میگردد. برخی کاربران بیان داشته اند که این اتفاق همیشه و در همه مدارس می افتد تنها تفاوت در آن است که به صورت مخفی است و به همین دلیل با استرس همراه است، آنها پیشنهاد میکنند بهتر است در مدارس ایران نیز چنین قانونی تصوب شود تا به صورت رسمی و با اجازه معلم دانش آموزان بتوانند بین روز استراحت کنند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала