نظر کاربران فضای مجازی درباره خودرو مسئولین +عکس

© AP Photo / Daimler Media Servicesنظر کاربران فضای مجازی درباره خودرو مسئولین +عکس
نظر کاربران فضای مجازی درباره خودرو مسئولین +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به گزارش اسپوتنیك مدتها است که بحث صنعت خودرو از جمله بحثهای داغ در شبکه های اجتماعی است. اخیرا موج انتقاد به مسئولین به علت استفاده از خودروهای خارجی در شبکه های اجتماعی به راه افتاده است.

به گزارش اسپوتنیک، یكی از هنرمندان در صفحه اینستاگرام خود با مقایسه ای میان مسئولین كشورهای مختلف كه هریك از خودروی ملی كشورشان استفاده میكنند با مسئولین ایران كه خودروهای خارجی سوار می شوند به ایشان انتقاد كرده است.

وی مینویسد: " مسئولین عزیز محترم لطف كنن یا از همین لگن های لكنته تولید ملی سوار شن ،یه كم بخندیم. یا بساط این تعرفه ها و ثبت سفارش ها و حق گمرك ها و سر گردنه گیری ها رو جمع كنن كه ملت هم ماشین مناسب به قیمت مناسب سوار شن.از همونایی كه سوار میشین."
كاربران از رویكرد او حمایت كرده و اظهار نارضایتی از عدم تناسب حرف و عمل مقامات دارند, درحالیكه دعوت به استفاده از تولید ملی میكنند كماكان خود سوار بر خودروی غیرملی هستند. كاربران همچنین گفته اند كه برای حل این مشكل پیش از هرچیز كیفیت خودروهای داخلی باید بهبود بیداكند. برخی كاربران معتقدند تلاش در این زمینه به هیچ نتیجه ای نمیرسد و تغییری در وضعیت اسف بار صنعت خودرو بوجود نخواهد امد. اما دسته ای دیگر از كاربران امیدوارترند, آنها از این هنرمند و سایر افراد تاثیر گذار كه صدای آنها شنیده می شود خواسته اند كه با جدیت به انتقال حرف دل مردم ادامه دهند تا شاید به گوش مسئولین برسد و بهبودی حاصل شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала