جعبه سیاه سانچی روز دوشنبه بازخواهد شد

© REUTERS / Reuters TVجعبه سیاه سانچی روز دوشنبه بازخواهد شد
جعبه سیاه سانچی روز دوشنبه بازخواهد شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جعبه سیاه کشتی سانچی که کلید تمامی سوالات در مورد برخورد کشتی و اتفاقات رخ داده بروی آن است روز دوشنبه با حضور تمامی مقامات مسئول باز خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از تسنیم، جعبه سیاه کشتی سانچی در ساعات آخرقبل از غرق شدن کشتی بیرون آورده شد. این جعبه سیاه میتواند در صورت سالم بودن پاسخ هایی را از قبیل دلایل حادثه و اتفاقات حین حادثه را در برداشته باشد.

کاپیتان محسن بهرامی سخنگوی شرکت ملی نفتکش ایران گفت: روز دوشنبه همین هفته با حضور طرفین مسئول و نماینده شرکت سازنده جعبه سیاه کشتی سانچی در شانگهای باز خواهد شد تا بررسی ها در مورد آن برای مشخص شدن مسائل این اتفاق صورت گیرد.

وی افزود ضمن اینکه ممکن است شدت آتش و دمای بالا آسیب جدی به این جعبه رسانده باشد اطلاعات استخراجی از این جعبه خام بوده و برای پردازش به ماهها زمان نیاز دارد.

این نفتکش ایرانی از شرکت ملی نفت ایران با محموله میعانات گازی از عسلویه به مقصد کره جنوبی در حال حرکت بود که یک کشتی فله ‌بر چینی  با آن برخورد کرد. ۳۲ سرنشین نفتکش سانچی شامل ۳۰ ایرانی و ۲ بنگلادشی در ساعت اولیه حادثه از شدت انفجار و گازهای حاصل از آن جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала