اقدام جالب یک روحانی ایرانی در برنامه زنده +ویدئو

© Matti Mattilaاقدام جالب یک روحانی ایرانی در برنامه زنده +ویدئو
اقدام جالب یک روحانی ایرانی در برنامه زنده +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حرکت یک روحانی در برنامه زنده در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کلیپی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن "سیدحمیدرضا هاشمی" مسئول خانه پروانه ای ایران، در شبکه ۳ تلویزیون ایران در برنامه زنده، با خوردن نصفه آبی که توسط یک بیمار پروانه ای خورده شده بود به همه ثابت کرد این بیماری واگیر دار نیست.

این کلیپ مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. گفته شده است که بسیاری از مردم بر این باورند که بیماری پروانه ای واگیردار است در حالیکه اینطور نیست.
حتی مدارس کشور برای پذیرفتن دانش‌آموزان مبتلا به این بیماری همکاری نمی‌کنند و اینن بیماری را قابل سرایت می‌دانند، در حالی که بیماری پروانه ای واگیر ندارد. دختری مبتلا به این بیماری است و مهمان برنامه بود اشاره کرد که حتی بعضی از مردم آنها رانجس می دانند.
بسیاری از کاربران با استقبال از این حرکت روحانی معتقدند که او حرکت جالب و درستی انجام داده است. به گفته بسیاری از کاربران افرادی که در حوزه دین هستند باید بیشتر در جهت مصالح مردم کوشش کنند.
یادآور می شویم که بیماری پروانه ای، یک بیماری ارثی در بافت‌های پوستی می‌باشد که در پوست و غشای مخاطی ایجاد تاول می‌کند. شیوع این بیماری ۱ در ۵۰۰۰۰ است. شدت بیماری از ملایم تا کشنده تغییر می‌کند. این بیماری از یک جهش ژنتیکی در کراتین یا کلاژن ایجاد می‌شود. این بیماری در تمامی گروه‌های قومی و نژادی رخ می‌دهد و به طور مساوی بر مردان و زنان اثر می‌کند. در نتیجه، پوست به شدت شکننده خواهد شد و کوچکترین اصطکاک یا آسیبی لایه‌های پوستی را جدا کرده و ایجاد تاول می‌کند. افراد دچار شده به این بیماری در معرض ریسک سرطان پوست می‌باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала