نظامیان آمریکایی کودکان را در ترکیه خریداری کرده و با خود می بردند

© AFP 2023 / Stringerنظامیان آمریکایی کودکان را در ترکیه خریداری کرده و با خود می بردند
نظامیان آمریکایی کودکان را در ترکیه خریداری کرده و با خود می بردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محافل اجتماعی ترکیه خبر منتشره در روزنامه صباح را مورد بحث قرار می دهد که در آن گفته می شود سربازان امریکایی در حال خدمت در پایگاه هوایی ایجیرلیک ، فرزندان خردسال خانواده های کم بضاعت در استان آدانا را خریداری کرده ، با خود به آمریکا می برده، به فرزند خواندگی در آورده، اسامی آنها را تغییر داده و دینشان را عوض می کردند.

به گزارش اسپوتنیک، بحث های داغ درباره موضوع خرید کودکان ترکیه توسط نظامیان آمریکایی پس از آن آغاز شد که زن ترکی به نام "صبیحه بربراغلو" در یکی از برنامه های تلویزیونی توانست پس از سالهای طولانی با خواهران خود که پدرش آنها را با دریافت پول به نظامیان آمریکایی داده بود، دیدار کند. این زن گفت:" در آن زمان من 13 ساله و جمعه علی برادرم دو ساله بود. آمریکایی ها ابتدا خدیجه و سپس سچیل خواهرانم را بردند".
پس از این برنامه تلویزیونی، جامعه ترکیه به هیجان و خشم درآمد. به دنبال آن یک روزنامه نگار ترک در روزنامه دولتی صباح مقاله ای را منتشر کرد که در آن شهادت های تعدادی از ساکنان استان آدانا درباره این موضوع نقل می شود. آنها درباره موارد متعدد خرید فرزندان خانواده های ترک توسط خبرنگاران امریکایی تعریف کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала