ریش سفید داعش در عراق دستگیر شد + عکس

© AFP 2023 / Ali Al-Saadiریش سفید داعش در عراق دستگیر شد + عکس
ریش سفید داعش در عراق دستگیر شد + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروهای عراقی از بازداشت ریش سفید مشهور داعشی که دستور اعدام، بریدن سر و سنگسار قربانیان این گروه تروریستی در موصل را می‌داد، خبر دادند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم؛ پیرمرد ریش سفیدی که دستور اعدام، بریدن سر و سنگسار قربانیان گروه تروریستی داعش در موصل را می‌داد، توسط نیروهای عراقی دستگیر شد.

بر اساس این گزارش، این تروریست داعشی که ابوعمر نام دارد و ملقب به سفاح (خونریز) موصل است، یکی از معروف‌ترین تروریست‌‌های داعشی بود که به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم موصل می‌پرداخت.

منابع محلی گفتند که ابوعمر وایل ماه جاری میلادی پس از گزارش‌های مردمی به دستگاه‌های امنیتی مبنی بر حضور یک گروه تروریستی در برخی مناطق موصل، ادستگیر شد.

در ماه مارس سال 2015 میلادی تصاویری از 3 مرد متهم به همجنسگرایی توسط گروه تروریستی داعش منتشر شد که ابوعمر دستور بریدن سر آن‌ها با شمشیر را در میان مردم در یکی از میادین عمومی موصل صادر کرد.

همچنین چندی پیش ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که ابوعمر در حال قرائت فهرست اتهامات یکی از قربانیان و صدور دستور بریدن سر این فرد بود.

«حیدر العبادی» نخست‌وزیر و فرمانده نیروهای کل مسلح عراق نوزدهم آذرماه جاری، رسماً آزادی کامل خاک این کشور از دست داعش و تحقق پیروزی بزرگ را اعلام کرد اما عملیات پاکسازی این کشور از لوث بقایای داعش همچنان ادامه دارد.

یک مقام انگلیسی هفته گذشته گفت که نبرد علیه داعش هنوز به پایان نرسیده و این گروه تروریستی همچنان تهدیدی برای منطقه و کل دنیا به شمار می‌رود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала